Aferin Bana

shayna&duck



çapkın oğlum napar eder bulur bir kız :))

sitedeki bize yakın villalardan birinde dişi bir labrador var çok tatlı ama tombiş ötesi, 4,5 yaşındaymış bir de :)
bugün sabah yürüyüşümüze çıktık,
ilk yarısı gayet normal geçti ama sonra duck bir heyecanlı bir panik oldu, bir koku buldu onu takip ediyor :)
bana da duckı takip etmek düşüyor tabi..

koş koş koş geldik bir evin önüne,
bakıcısıyla dışarıda oynuyormuş şayna, biz de eşlik ettik onlara :)

duck ne kadar çapkınsa o da o kadar çiftleşmek istiyor sanırım yavrum, öyle de güzel bir suratı var ki, cep telefonumla pek çekemedim ama olsun..

geçen sefer karşılaştığımızda dönemindeydi zor ayırmıştık,
bugün değildi neyse ki baya bir oynadılar :)
döneminde olmadığı halde duckın önüne geçip arkasını dönüyo şayna delisi,
duck zaten dünden razı hop üstünde.. :))

ben de duckın peşinde, üstünden çekip durdum :)

neyse duck ona baya bir spor yaptırdı bugün,
8.30da çıkmıştık yürüyüşe yanılmıyorsam, eve geldiğimizde 9.40 olmuştu :))
böyle oynarlarsa zayıflar bence iyi olur :)

2 yorum:

  1. DKK dedi ki...:

    duck :)) çapkın duck
    hikayelerinin hepsi hep bi çaplıklık üzerine :)))
    hiç kedi kovalamazmısın ya da yabacılara havlamaz mısın?
    kuyruğundan öpüyorum seni:))))

  1. özge dedi ki...:

    yok onun aklı fikri kızlar :))
    yabancıları eve çağırıp kemik ikram edicek elinden gelse,
    kedileri de kovalayıp kovalamama konusunda kararsız, bazen korkuyo bazen üşeniyo :))

    biz de balımı öperiz, kulaklarından :))