Aferin Bana

SpoonFlower - Kumaş Severlere

Duckla alakasız gibi olacak şimdi ama yazmadan edemedim.

Sabah bir arkadaşımın bir web sitesinde paylaştığı bir yazı sayesinde öğrendim bu siteyi


İnanılmaz güzel desenli ve çok fazla çeşitli kumaşlar var. Bugün free shipping varmış. Delirdim resmen, ne yapacağımı tam olarak bilmeden, en kötü Duck için nevresim gibi kullanırım diyerek aldım bir şeyler ama çok güzeller. 

Almasanız bile bakın mutlaka, mutlu olacağınıza eminim :)

Ben aşağıdakileri aldım, her zamanki çocuk aklımla. Dakidaka bir şeyler yaparım :)






Aşağıdaki gibi şeyler yapmışlar kumaşlarla :)




Takip etmek isteyenler için blogları da var: http://blog.spoonflower.com/

2 yorum:

  1. arkturus dedi ki...:

    sonunda yola çıkmış kumaşlar =) bakalım ne zaman gelicek?

  1. Özge dedi ki...:

    yaa yola cikmis mii, yasasin :))
    gecen baktim hic bi aktivite yoktu uzulmustum :D