Aferin Bana

0

29 Ekim Polonezköy Sefası

Babam evde olunca çok eğleniyoruz demiş miydim?
Evet işte dün yine öyle oldu,
cumhuriyet bayramıymış dün, tatilmiş işe gitmedi babam,
bana da bayram oldu çok eğlendik.

Sabah yürüyüş yaptık babamla, annem bize kahvaltı hazırladı ooh karnimiz da doydu hepbirlikteyiz ne güzel derken bir baktım hadi dak gidiyoruz dediler, ben artık hadi gidelim denildiğinde anlıyorum dışarıya çıkacağımızı çok seviniyorum, sabredemiyorum annemin babamın üstüne atlıyorum, çoraplarını giyerlerken hadi hadi diye itip kakıyorum onları. Neyse hemen giyindiler çıktık dışarıya, bir de baktım ki arabaya biniyoruuuzzz. Aman tanrım çok heycanlıı.

Artık annemin kucağına popom rahat sığamadığı için arkaya oturtuyorlar beni, öne geçmeye çalışsam da babam izin vermiyor zaten, tüy dökme dönemindeyim, arkadaki örtünün üzerine dökebiliyorum sadece tüylerimi, ön tarafa dökünce arabanın kılları çıkmış gibi oluyor, babam kızıyor.

Neyse işte bindik arabaya camları da açtılar benim için, püfür püfür giderken birden trafik sıkıştı, arabalar duruyor falan, hiç hoşlanmadım huysuzlanmaya başlamıştım ki allahtan hemen açıldı trafik. Yemyeşil yollardan götürdü babam bizi, çok güzel yerler hadi hadi ne zaman arabadan inip de koşucaz diye düşünürken geldiik. Annem önce iniyor, sonra arka kapıyı açıp tasmamı takıyor öyle inebiliyorum arabadan, aman tanrım sabır küpüyüm ben resmen, hangi köpek dayanır bu kadar uzun süreye, dua etsinler ki zor tutuyorum kendimi de atlamıyorum hemen. ( gerçi bir iki defa atlayıp kaçmışlığım var hihihihi )

Doğal yürüyüş parkı mı neymiş yürüdüğümüz yerin adı, polonezköyde bir yer. Ben polonezi sucuk markası sanıyordum hihihi. Yürüyüş yaptığımız yola girerken üç tane köpekle karşılaştık, sahipli ama tasmasız olanlardan, çok tatlılardı. İnşallah ben de bir gün öyle tasmasız dolaşacağım.

Bir tane dişi labrador vardı iki tane de kocaman rotvaylır abi, koklaştık koklaştık sonra onların sahibi geldi gitmek zorunda kaldılar.

Böyle bir sürü kurumuş yaprakların olduğu, yumuşak topraklı, her tarafı ağaç kaplı çook güzel bir orman yolundan yürümeye başladık. Ben çok heycanlandım laylaylom gidiyordum ki güneşli bir yer vardı banklı, orda birkaç kişi oturuyordu, ben onlara koşarken babamlarla konuşmaya başladılar, meğersem tanıyorlarmış, arkadaşlarıymış. Oleey oleey diye sevinçten zıpladım hopladım kokladım falan, bana bir tane kocaman sopa verdiler, onu kemiricek yer aradım kendime. Heryere bakındım ama evdeki gibi sıcak, yumuşak ve temiz hiçbir yer bulamadım. Napiim dayanamadım artık oturdum o soğuk çamurlu toprağa, popom üşüdü ama sopa güzelmiş iyi kemirdim ooh. Sonra hadi kalk yürüyelim dediler, yine o yolda yürümeye başladık. İlk başta çok güzeldi bir sürü yokuş aşağı yürüdük ama sonra yürü yürü bitmedi hem de yokuş çıkmaya başladık. Ben zaten koca popoluyum o kadar yokuş çıkamam ki diye kara kara düşünürken birden başka bir yola çıktık, kocaman kocaman köpekler vardı, tellerin arkasından beni yiyecekmiş gibi havlıyorlardı, şişko olan metal telleri koparmaya başladı, az kalsın geliceklerdi yanıma parçalayacaklardı beni. Öyle korktum ki, çişimi nasıl yapmadım bilmiyorum. Neyse ki annem babam yanımdaydı, onların kucağına zıpladım beni kucaklarına almadılar gerçi ama olsun yanımdalardı hep, sonra bir tane kapı varmış babamın arkadaşı murat abi fark edip hemen kapattı o kapıyı da yanıma gelemediler, kurtuldum. Ama öyle korktum ki bir de o yorgunluğun üstüne hiç yürüyecek halim kalmadı. Neyse ki herkes yorulmuş da hemen bir yere oturduk.

Oturduğumuz yer de öyle güzeldi ki, tahtadan masalar sandalyeler vardı çimenlerin üstünde, heryer et kokuyordu, sucuklar,pirzolalar falan mmmmm... mangal yapıyorlarmış, biz de yaptık. beni de bir kütüğe bağladılar hemen masanın yanında, gölgede yattım babamın ayaklarının oraya, murat abinin ablası da bana bir sürü kemikler, patates kızartmaları, salatalar verdi ooh keyif yaptım. Korktuğum köpekleri de unuttum o kadar yolu yürüyüp yorulduğumu da.
Tam 4 km yürümüşüz dün. Ama tabi ben hızlı hızlı gidip sonra tekrar annemlerin yanına döndüğüm için en az 5 km yürümüşümdür eminiim.
Bir de demet abla vardı, o da gezdirdi beni yemekten sonra ooh. Onunla gezmek çok eğlenceli, ben nereye gidersem oraya gelmek zorunda kalıyor, çekemiyor ki beni hihihi caniim çok sevdim hepsini.
Sonra sonraa murat abi gezdirdi beni,onunla gezerken benimle aynı renkte ama benim 20 katım büyüklüğünde birşeyler gördük, "at"mış isimleri, ay öyle korktum ki kuyruğumu bacaklarımın arasına sıkıştırıp kaçtım murat abinin yanına, atın önünden geçip de babamın yanına gidemedim korkudan.

Yemekten sonra bir de arabaya yürütmezler mi beni, ölüyorum sandım. Neyse ki yolda ufak bir köpek gördük de oynadık azcık, keyfim yerine geldi. Sonra da arabaya ulaştık oooh. Yokuş aşağı giderken babam frene basınca kayıyorum hep bir türlü uyuyamadım o yorgunluğun üstüne diye mırın mırın ağlanırken sonunda geldik evimize, ooh.

Akşam 6da yattım, sabah6ya kadar uyudum. Arada orhun abi geldi galiba tam hatırlamıyorum, annem de ütü yapıyormuş sıcak sıcak korktum falan ama sonra hep odamda uyuyordum.

Hani oturucak sıcak yerler arayıp da bulamamıştım, soğuk topraklara çamurlara oturmuştum ya, hemencecik de üşütmüşüm sabaha karşı bir sürü kustum kustum.
Neyse ki çok iyi insanlar annemle babam da hemen temizlediler, kizmadilar bana, sabah 6da bi daha yatıp bu defa da tam 10a kadar uyudum, anca kendime gelmişim ooh.

Korka korka annemle dışarı çıktık yine o kadar yürütücekmi beni diye düşünürken baktım her günkü yürüyüş yolundayız.Sevindim tabi.. Bir de dişi golden gördük ooh yine keyfim yerinde derken kız havlamaya başladı, allah allaah sanki yedik, bi kokladık diye havalara giriyor bu dişi köpekler. Yanımızda da bekçilerin köpeği arap vardı, o da goldena hava atmak için ensemden azıcık ısırmaz mı, önce anlamadım da sonra korktum vikleye vikleye kaçtık geldik evimize.

Ben ne güzel annemle sarılır uyuruz diye düşünürken uyuyakalmışım, benim uyumamı fırsat bilen annem de hemen kaçmış evden. Çok üzüldüm, üzüntüden annemin kemerini bile parçaladım yani düşün o kadar çok üzüldüm. Neyse ki geldi hemen, bir de baktım ki kemik almış bana..15milyon yıldır görmemişim de özlemişim kadar sevindim geldiğinde, oynadım oynadım, kemiği evde gezdirdiim sonra yine uyuyakalmisim.

Akşam da babam yeni mama getirmiş bana, öyle güzel kii, eski mamam, hem de etli, tavuklu diil, kuyruk sallaya sallaya yedim mamamı.

Hepimiz çok tatlıyız söylemiş miydim?

Hadi ben şimdi akşam yürüyüşüme gideyim de, bakalim yeni köpekler var mı?

Mucikos, şlaps şlops.


video

0

Veteriner Ortamım - Aile Hallerim

Tam da bir sürü şey yazıcaktım engellemiş hakimler, tüh diyip uyumaya başlamıştım ki bugün düzelmiiişş.

Bu aralar kocaman oldum ben,çok akıllandım.
Yağmurla aram iyi değil mesela, üşütüp hasta oluyorum sabahları midem bulanıyor. Annem bana polarla ayakkabı alana kadar da ıslanmak üiümek istemiyorum, o yüzden de çıkmıyorum yağmurda. Geçen gün yine deli gibi yağmur yağıyordu, çişimi bile ıslanmayan taş yerde yapıyorum düşün o derece, evde de nasıl sıkıldım.. babam gelse de bizi arabayla gezdirsin diye beklerken bi hava alıp içeri gireyim dedim, anneme açtırdım bahçenin kapısını, bir baktım ki durmuş yağmur. bekler miyim hiç, bir telaş bir heyecan hemen dışarıya çıkarttım annemi, iki adım yürüdük ne güzel kuru kuru sonra bi baktık yine başladıı, ıslanıp üşümeden eve kaçtım hemen..

Öyle mutluyum ki, annem evde, onunla oynuyorum,o da çok iyi bir insan, dışarı çıkalım diyorum, çıkıyoruz, içeri girelim diyorum giriyoruz, takip ediyo beni, koruyo bana bir şey olmasın diye, sağolsun.

Bir de oturmaı öğrendim ben. Kalkmak olsa zordu da, şimdi o koca popomu nasıl kaldırıcaktım öyle kolay mı hemen, ama otur denildiğinde hemencecik oturuyorum, bir de kurabiye veriyorlar oturdum diye ooh, popomu iiyce yayıp hemen yatıyorum,çok rahat oluyor.

Annem diyor ki çok akıllı bir köpekmişim ben, köpek de ne demek ki..1 günde öğrenmişim hemen, bir de yat desinler bak onu 1 gün geçmeden öğrenirim ben.

Bugün annem bahçeye tahtadan birşeyler serdi çok rahatladım,o çamurlar neydi öyle, sıcak sıcak yıkanmak güzel de çamur olunca annem söyleniyo hep beni yıkarken, o kısmını sevmiyorum, artık söyleneceği bir şey de kalmadı.

Babam da hep yanımda ooh, çok mutluyum çok. Bazen bizi arabada bırakıp bir yerlere gidiyor ya da yanımızdan uzaklaşıyor falan öyle korkuyorum ki yine gidip de bir daha gelmeyecek diye.. Akşamları da gelme saati geçince huzursuzlanıyorum. O da anlıyor mu ne geliyor hemen beni fazla bekletmeden. Annem ben üzülünce çok üzülüyor diye mi ne, o da babam eve gelsin istiyor.

Babam o yokken annemle birlikte yattığımız yatağa yatmama izin vermiyor,ben ne zorluklarla çıkıyorum o koca popomu kaldırıp o da hain biraz, hemen ite ite atıyor beni aşağıya. Ben de bıktım artık o evdeyken çıkmıyorum artık yatağa, çok canım çekmedikçe. Küçük odadaki kendi yatağımda yatıyorum ben. En eğlencelisi de sabah babam işe gidince o kapıyı kapatır kapamaz hooop annemin yanına yatağa koşmak hihihihi.

Babam varken bazı günlerimiz çok eğlenceli geçiyor, bizi yürütmeden arabayla gezdiriyor, yürüyüşlere hepbirlitke birlikte çıkıyoruz, dolanırken beni heyecanlandırıp koşturuyor,yemekleri masada yiyorlar köfteler falan oluyor bana veriyorlar,ooh mis gibi bi aileyiz valla. Geçen gün babamın arkadaşları geldi, ne tatlılardı. Bilgisayar başına geçtiler hemen ben de onlarla aynı boyda olmak için koltuğa çıktım beni de sevin dedim, kıvanç abiye popomu yaslayıp kemiğimi kemirdim, bana masaj yaptılar, idil ablayla kurabiye arama bulma oyunu oynadıık, orhun abim geldi annem babam orhun abi arabada oturup kahve içtiik. Düşündükçe çok mutlu oluyorum bak şimdi, rüyalarımda görünce uyurken de olsa kuyruğumu sallıyorum sonra noluyoruz diye uyanıyorum hihihihi.

Annemle babam hemen hasta oluyorlar ya, onlara çekmişim ben de. Hemen bir yerlerime birşeyler oluyor. Göbeğimin pipime yakın yerlerinde bacaklarımın arasında sivilcelerim çıktı hep kaşıyıp kanatıyordum canım acıyordu, babam bizi heryeri köpek kokan en eğlenceli yere götürdü. Saşa diye bi kız arkadaşım vardı orda her gidişimde onu arıyorum ama bulamıyordum. Bu gidişimde hiç arkadaş yok diye sıkılırken beni içeriye odaya aldılar. Pipimin etrafındaki tüylerimi kesip ilaçlar sürdüler. İlk başta çok korktum ama baktım ferahladı oralar ooh dedim açtım bacaklarımı iyice. Oh neyse bitti hadi gidiyoruz derken bacağıma da bakalım dediler.
Merdiven çıkabiliyorum da otururken sağ bacağım hep kayıyordu bir de koltuğa tırmanırken sol tarafım çıkıyordu ama sağ tarafımı bir türlü kaldıramıyordum. İşte illa ona bakalım dediler. Ama röntgen çekmek gerekiyormuş, annemle babam da hemencecik üzülüyorlar diye bıraktılar beni odada tek başıma doktorlarla, ödüm patladı. Neyse sonra hemen bitti de çıktım odadan.

Bir tane bebek labradorla bir tane de dişi golden gelmez mi,ayh çok heycanlandım ama korkutmiim onları daha minicikler diye de gıkımı çıkarmadım, tuttum kendimi oyle yalaya yalaya koklaya koklaya oynadım onlarla. Abileri gibi oldum kocaman. Annemler videoya da çektiler.

Annem üzülüyo şimdi, bacağımda bişiler varmış. İlaç içiyorum her gün, büyüyünce ağrılarım olursa da ameliyat olucakmışım çok yazık bana.

Biliyor musuun benim kuyruğumda da kemiklerim varmış blogcan, röntgenimde gördüm, ihihihi. video

Al bakalim bu da rotvaylır arkadaşım saşa :)

video

0

üşü-müşü

Dün öyle yağmurlarda ıslandım, su birikintilerinde koştum, annem beni yıkadı, çiş yapmaya çıktığımda patilerim çamur oldu patilerimi yıkadık, bahçede plastik birşeyler buldum yuttum falan derkeen
kustum işte bir sürü sabah sabah,
evimiz kirlenmesin diye çişimi bile yapmayıp tutmuştum halbuki, heryere kustum şimdi, olucak iş mi!

annem evi temizliyo, ben de kendimi temizleyeyim bari bol bol,
çok üzgünüm blog,
midem de ağrıyo hiç kalkasım yok.

annem demişti sabaha karşı kusarsa üşütmüştür bu diye,
ben de üşütmem ben koca adamım demiştim de,
olmadı işte.

0

hoop kaydım düştüm



Sabah yağmur krizi geçirdik annemle ama sonra çok güzel bir gün oldu, zaten haftasonuları süper havhav geçiyo, bayılıyorum.


Orhun abim annemin iki arkadaşını alıp gelmiş, kahvaltı yaptık çok eğlendik. Annem sosis getirtti marketten az kalsın kapıda dayanamayıp yiyordum hepsini. Eve birileri gelince hep yemek getiriyorlar, acayip heycanlanıyorum. Neyse işte, masamızı kocaman yaptık yemek yedik, annem de mis gibi yapmış yemekleri, bana da verdi sağolsun. Bir kız vardı gökan abinin sevgilisiymiş, alın şunu diye bağırdı ben yanına gidince, korkuyormuş, yazık. Ya sevsene sevsene diye gittim hep yanına, kıvırta kıvırta gittim hem de korkmasın diye ama hiç sevmedi, çok alındım.


Onlar giderken de orhun abiyle annemle birlikte yürüyüş yaptık çimenlerde, annemler kahve içti, anneannem geldi, ooh. Dönüşte öyle mutluydum ki, annem de bu mutluluğumu bozmak istemez diye düşündüm daha da mutlu olmak için girdim bütün su birikintilerine, attım kendimi çamurlu sulara ooh, çok eğlendim. Bizim evin olduğu yerin yanında başka evler var, orda dün gördüğümüz köpeği gördük hektor, bir de carlos diye ispanyol çoban köpeği geldi, ay ne yakışıklıydı o öyle inşallah ben de öyle olurum. Bir de zaten hektor benim erkek olduğumu anlayamadı küçüğüm diye, taciz etti hep, az kalsın gay oluyordum, annem kurtardı sağolsun. Ben büyüyünce göstericem o hektora, zaten iyi ki golden olmamışım, heryere tükürüklerini salıyor, inşallah ben öyle olmam, hıh.




Oh eğlence bitiyor ama çok da mutluyum derken bir de basket sahasına gitmez miyiz, çıldırdım sevinçten. Ama orhun abimin attığı topu yakalayayım derken kaydım düştüm bacağımı çarptım, topallaya topallaya eve döndük.



Ilık ılık da duş aldım,çok seviyorum küveti, hemen oturuyorum suya, popom da temiz oluyo ooh. bitince de annem kuruluyo beni, mis gibi uyuyorum sonra.Fena yoruldum bugün artık akşam çişim gelirse annem yaptırır beni, üşeniyorum hiç yerimden kalkamam.





video

0

yagmur

Yagmurdan nefret ediyorum.
Bahçe çamur oluyo çişimi yapmaya çıkamıyorum, dışarı çıkınca sırılsıklam oluyoruz,üşütüyorum, annem çamurlu eve girmemem için yıkıyor beni iyice rahatsız oluyorum.

Isınıp kurulanmak için evdeki tüm koltuk ve yataklarda yuvarlanıyorum leş gibi kokuyoruz.

Yağmurdan annemde bende nefret ediyorum.
Bi gün taşınırsak bbahçesi çamur olmayan bir eve taşınalım istiyorum.

Bıktım patilerim çamur olduğu için azar işitip yıkanmaktan.
Annem de bıktı, bağrınıp duruyo, elinde olsa parçalar şimdi beni, herkesi.

0

videolarım

ilk geldiğim gün, annem kutunun kapağını açtığında,hiç ağlak bir şey bekleme ben süper enerjik bi köpeğim :


video

Bu datcada yaşıtım olarak oynadığım ilk arkadaşım, biraz büyüktü ama olsun:

video

Bu da dün akşam çimenlerde dolanırken, kızlar sürtünmüş de ben de kokumu bırakayım dedim, iyi yapmışım:

video

Bu da az once, arabamla oynarken:

video

0

el feneri

video

Şaşkın ettiler beni şaşkıın.

Birkaç gün eski bir video ama hala sinirleniyorum yakalayamadığımı düşündükçe.