Aferin Bana

In Time

Geçen gün bu filmi izledik.



Hayatta herşeyin zaman olduğu, kahve alırken bile zamanından verirken, işe yaşamak için zaman kazanmaya gittiğin bir film. Kolunda bir saat var ve yaşayacağın zamanı geri sayıyor.



Nefret etmiştim bu düşünceden ve umarım bilmemkaç yüzyıl sonra böyle olmaz dedim içimden ta ki dün yamanla konuşana kadar.

Evet çok acımasız, öğlen bir kahve içtin diye belki akşam zamanın sıfırlandı ve tamamen öldün kaldın kısmı kabus gibi içimi daraltsa da sevdigin birine zamanından verme fikri tek güzel yanı sanırım..

Filmde hiç hayvan yotu, kedi-köpeği geçtim kuş-böcek falan bile yoktu sanırım ama eğer zamanla yaşıyor olsaydık ilk yapacağım şey Duckla zamanlarımı eşitlemek olurdu sanırım.

Onun için zaman kazanıp, her akşam paylaşırdım :)

Mümkünse onun kadar yaşamak istiyorum, ne eksik ne fazla..




0 yorum: