Aferin Bana

yaşasın temizliik

temizliği bu kadar çok seven köpek görmedim ben hayatımda :))

baba gelicek diye ortalık temizleyelim dedik ama bu tabiki de ducka yaradı.
elektrikli süpürgeyi peşimden geliyor diye kıskanmasa daha mutlu olucaktı gerçi ama etrafa serilen tertemiz örtüler tabiki de dünyanın en mutlu köpeği olmasına yetti.

ben koltuğa örtü seriyorum,
ardından sanki evde başka bir yer yokmuş gibi koltuğa atlayıp kafa kulak sırt popo artık neresi olursa sürt sürt sürt, kaşı kaşı kaşı, yuvarlan hoop darmadağın yap kaç.

hadii ben ikinci defa sererim,
ardından başka bir örtü ve duck yine aynı şeyleri yapar.

bu fotoğraf da normalde hiç oturmadığı ikea koltuğuna temiz örtü örttüğüm için anında oturup bir deneyeyim hali :)
fotoğraf makinasını almaya gittiğimde bekletmem zor oldu tabi ama olsun,
yeni olduğu için kalkmaaz :)

0 yorum: