Aferin Bana

tüy yutma mevsimi

mama değişmedi (hem de kaç aydır),
stres sıfır (her gün birlikteyiz laylaylom oynuyoruz en kötü baba gitti diye üzülebilir ama durum değiştirmez),
bayram değil seyran değil!

ne diye bu köpek tüy dökmeye başladı diye alarm vermeye başlamıştım ki bir baktım tüm forumlarda köpeğimin tüyleri çok dökülmeye başladı yardım içerikli şeyler görüyorum,
yorum yapan veterinerler de mevsimsel döküm başladı falan yazmışlar,
yaz gelmedi bahara girmedik bu ne mevsimi!


geçen bir arkadaşım demişti;
bizim köpek senede iki defa tüy dökümü dönemine giriyor, her dönem de 6ay sürüyor.

başka bir arkadaşım vileda benim bir organım oldu diyor,
köpek sahibi olunca ekstra organlar çıkıyor işte böyle, dönemler şaşıyor. :)

benim yeni organım da yine yeniden elektrik süpürgesi, kalın koli bantları ve benzeri şeyler olucak sanırım, oysa ki ne güzel kışlık uykusuna yatırmıştım onları.

burdan yetkililere sesleniyoruz,
bir adet dyson animal rica ediyoruz.


bu linkten bulabilirsiniz almak istiyorsanız..
http://www.dyson.com/store/pets.asp

hatta tam da burdan
http://www.dyson.com/store/hmc.asp

dc25 olabilir
dc28
dc31

hepsini kabul ediyoruz..

geçen bir alışveriş merkezinde görmüştük 1,500tl civarındaydı sanırım türkiyede,
ilgilenenler kaçırmasın :))

fakir'in de böyle bir makinası varmış ama en iyisinin dyson olduğu görüşünde kedi-köpek sahipleri.

tüyleri bir kenara bırakırsak gayet sıradan geçen günlerimize devam ediyoruz duckla..
o yaramazlık peşinde,
ben onun peşinde..

en son birşeyleri ölçerken yere düşürüp de fark etmediğim metreyi parçalamış,
bizim evde yere düşen herşey duckındır,
o yüzden eşyaları çok fazla yere düşürme lüksümüz yok..

bırak denildiğinde bırakıyor neyse ki ama siz onu yerden alana kadar ki bu 1sn bile olabilir, geri alabiliyor..
sonrası duckın en sevdiği oyun, ördek kovalamaca..

duck önde,
biz arkada,
o arkaya baka baka bazen bir yerlere çarpabilir veya geliyor muyuz peşinden diye büyük bir zevkle geriye bakabilir..

kovalamaca oynarken ki eğlenceli cümlemiz de ver onu bana..

çoğu zaman bunu oyun amaçlı yapıyoruz,
o arkasına baka baka yavaş yavaş koşar,
biz de onu kovalıyormuş da çok kızmışız gibi eğlenceli bir ses tonuyla ver onu bana diye peşinden koşarız..

ama tabi her zaman oyun amaçlı olmuyor,
bazen gerçekten de bir şeyler kaçırabiliyor,
yeterince oynamazsak! :)

ki bu yeterince lafının hiç bir zaman bir sınırı da yok..
yanına yatarsınız ama yetmez, kolunuzu üstüne atmanız gerekir..
kolunuzu üstüne atarsınız ama yetmez, arada bir sevmeniz gerekir..
şımarıkların önde gideni,
şişko bal kabağım

bunlar da bir iki günlük sıkıldıkça çektiğimiz fotoğraflar..
benim bu kadar fotoğrafım yoktur eminim,
bir günlük insan olsa da görse bunları keşke.
annecim ne gerek vardı desin.

ama babasına göre bir 3dakika önceden osurucam diye haber verse yeter,odayı terk etme açısından :))

yakaladım!


yok ya ben esniyordum


bişey yapmadım ki




uyuma duck fotoğrafını çekicem


uyumuyoruum




danacık


bu da dünden kalma çok mutluyum çok mutluyum fotoğrafı:



bir de evet;
Every labrador retriever owner knows that a tired dog is a good dog..

4 yorum:

  1. Unknown dedi ki...:

    anaaa
    tam danacık olmuş o beeee
    duck ne yiyon sen öyle sosisleri çiğnemeden mi yutuyon
    fotolarda süper çıkmışsın

  1. Özge dedi ki...:

    aa unutmustum ben siz balima specific aldiniz mi memnun kaldiniz mi aldiysaniz? :))

  1. Unknown dedi ki...:

    adlık hapur hupur yiyiyor
    :)

  1. Özge dedi ki...:

    oh afiyet olsun :))