Aferin Bana

Yeni Yıl Yeni Yıl



Yeni yıldan beklentilerimi yaziim da belki babam gelirken hepsini alır getirir belli olmaz.
Öncelikle bi tane kocaman kız arkadaş istiyorum,gerçeği de olur tabi ama evde idare etmlik olan küçük geliyor artık,
koltuğun üstüne çıkarıp bişeyler yapmaya çalışıyorum ama o öyle durucak diye bacaklarım ağrıyor ayarlamaktan..

sonraa,
bahçeli bir ev istiyorum, bunu annem de istiyormuş..
arada böyle eski evdeki gibi yatıp dışarı baksam fena mı yani, karnım eziliyo bu camdan dışarı bakıcam diye, zaten sokağımızdan kimsenin geçtiği yok,puf yani, çok sıkıcı..

sonra sonraa,
babam daha çok burda kalsın daha az gitsin istiyorum,
gelirken de hep eğlenceli şeyler getirip gönlümü alsın..
annemden alıştım zavallım her dışarı çıkışında pet şişe de olsa birşeyler getiriyor bana sağolsun.. artık babam da ondan ders alsın ve öyle olsun istiyorum :))

bi dee,
mişa bi daha gelsin yine çiftleşelim,
önceki çocuklarımı göremedim bari bunları göreyim, ben bebek köpekleri çok severim, çper yalarım onları mis gibi :)

sonraaa,
yazın daha çok yüzmeye gidelim,gidemiyorsak da hani bahçeli evimiz olucak ya , o evin bahçesine böyle bana küvet gibi havuz yapalım ben onunla bile çok eğlenirim, hatta suyu olsun o bahçenin onu açsınlar ben onunla bile eğlenirim..

yatağımız biraz daha büyük olsun,
babam gelince sıkışıyorum bazen, itiyor beni falan, çaktırmadan annemin yanına sıkışmak zor oluyor bazen, o yüzden yeni bahçeli evimizde yeni büyük bir yatağımız olsun..
gerçi bahçeli evimiz olucaksa büyük yatağımız olmasa da olur ben bütün gün bahçeyi kazarım sonra da yorulup nereyi bulsam uyurum..
aa turuncu koltuğumu götürelim ama yeni evimize :))

eşyalarım kıymetlidir.

ah işte buldum nasıl bir çukur kazacağımı:
http://www.flickr.com/photos/softpaw/2390096175/in/set-72057594070017337/

çok yoruldum azcık yatiim annemin yanına da karnımı kaşısın,
popoma masaj yapsın,
azcık da acıklı acıklı bakiim,kocaman sevsin beni :)

0 yorum: