Aferin Bana

Please don't go dady



tam baba geldi çok mutluyuz çok mutluyuz oley heyo yazıcakken 1-2 gün kalıp gidince duckın devreleri attı ve şaşkın üzgünlük moduna geri döndü tabi :)

illa bavula gerek yok artık giden birini anlaması için,
hava aydınlanmadan giden birkaç gün içinde eve gelmeyecektir,
o zaman bütün bunalım tavırlarını sergilemekte haklıdır ve en yakın arkadaşı olan ben de bu durumunu anlamak zorundayımdır ducka göre :))

halbuki babası gidince sürümüzün lideri gitmiş oluyor,
sevinip kendi lider olacağım triplerine gireceğine üzülüp ağlamayı tercih ediyor benim romantik oğlum :))

gittikten sonraki ilk 15dkyı da yastığının başında saygı duruşu oturuşunda geçirip benim tüm şirinliklerime de kayıtsız kaldıktan sonra uyuyabildik neyse ki..

ama bugün trip günümüz,
sanki ben göndermişim gibi başladı yine,
çok kızgınız çok küskünüz çok :))

üzgünüm duck,
yılbaşına kadar benimsin :))

0 yorum: