Aferin Bana

Drım drım

Dün gece duck çok korkuttu beni :)

Dün tam da köpeklerin kakalarının sağlıkları açısından çok şey söylediği, sırf bu yüzden bile sahiplerinin köpeklerinin kakalarını toplarken bir şeylerin farkına varabileceğini, bu nedenle de toplamalarının aslında kendileri için bile iyi bir şey olduğunu bilmeleri gerektiğini falan düşünerek yürüyüş yapıyorduk ki duckın ishal olduğunu fark ettim.

Site içinde zehir koymuşlar, bir kaç köpek de ölmüş haberlerinin üstüne bunu görünce tabiki de ben panik oldum, hareketlerini falan gözlemliyorum, gözlerine bakıyorum bilmemne..neyse baktım hoplaya zıplaya koşturuyor, lapa yapalım geçer heralde dedik, yedik içtik takıldık öyle mırın mırın akşama kadar..

Akşam yürüyüşünde de aşillerle karşılaştık, söyledim onlara da, aşil sürekli ishal olduğu için biz sallamıyoruz dediler :) iyi hadi dedik, bize geldiler..

Aşil duckın komşusu ve de kankası biz boxer :)
Hep de güzel güzel oynarlar, aynı kaptan su içip mama yemişlikleri vardır, en son aşil bir kere aynı kaptan yine bişeyler yerken ducka saldırmıştı,o günden beri de duck zaten ödü kopuyor aşilin burnu su kabına yakınsa bile yaklaşmıyor :))

Neyse işte, geldiler oynadılar falan, en sonunda sakinleştiler gözümüzün önünde kemiklerini kemiriyorlardı, aşil birden ducka bir saldırdı, hiçbirimiz anlamadık nedenini, selmalar aşile kızdı ben duckı sakinleştirdim falan, sonra evin içinde dolanmaya başladılar, duck deli gibi korkmuş bir şekilde aşilden kaçıyor, aşil de duckı sıkıştırmaya çalışıyor orda burda falan, biz de nolucak diye takip ediyoruz selmayla..

Yine neyse, aşil salonda takılıyor, duck da salonun kapısından bakıyor korkudan içeri giremiyor falan, tekrar oyuna alıştırmaya çalışıyoruz, duckla aşili oyuna çağırdık,
öyle sevgi doluyduk ki duck tabi itirazsız koştu oyuna, o sırada aşil tekrar bir ısırdı duckı..
bu defa ödümüz koptu tabi,
anlayamıyoruz niye diye..

bülent aşili tuttu cezalandırdı,
biz dukın feryadının peşinden koştuk bişey oldu mu diye,
ödümüz koptu resmen yani..

Duck zaten baskın köpeklerden çok korkan bir köpektir, yolda bile öyle bir köpek görse hissettiği an yönünü değiştirip kaçar kuyruk bacaklarının arasında :))
Ama oyuncu varsa anında koşar zıplaya zıplaya :))

Neyse tabi zaten olmayan özgüveni yerlerde ve korku içindeyken duck gittiler tabi,
morali çabuk bozulan oğlum gayet mutsuz bir şekilde ürkek ürkek dolandı evin içinde :)

Sevdim sevdim oynatmaya çalıştım falan, bi süre sonra yoruldum oturdum bilgisayar başına, bizimki de yatağımıza çekildi.
Biraz oyalanıp yanına gittim yatmak için, normalde hep odaya girince patpatpat kuyruğu yatağa vurur, bu defa olmadı tabi öyle, derin uyuyor heralde dedim.
Işığı açtım hala tık yok, seslendim, ı ıh yine bişey yok, korktum biraz..
oyuncak getirdim ses çıkaranlardan, hala tık yok, sarsıyorum duckı gözlerini açmış öylece bakıyor ve tepki vermiyor, ben panikledim tabi..

hadi gidelim diyorum yok, itiyorum yatakta sürüklüyorum belki kalkar diye yok..
en sonunda yataktan ittim belki düşerken tepki verir diye ama tabi yine de vermezse tepki bişey olmasın diye aşağıdan tutarak,kafasını kaldırdı azcık rahatladım..
bu arada hep konuşuyorum tabi duck, noldu canım, uyan hadi, bilmemne..

Neyse yere inince azcık kaldırdı poposunu, gittik su içtik, yüzünü ıslattım azıcık.. kendine geldi.
Sarılıp yattık bütün gece kaşık gibi, patisini de avucumun içine koydu el ele uyuduk.. :)

ödüm koptu tabi, endişe içinde bekledim ben öylece uzun bir süre, kalp atışlarının sesini dinleyerek uyuya kalmışım :)

sabah gözümü bir açtım,
popomda duckın kafası, kafamda kuyruk, patpatpat kafama vuruyor..
aynadan bana bakıyormuş, gözümü açtığımı görünce kuyruk salladı tabi.. :)

sonra geldi başını başıma koydu azcık da öyle uyuduk köpekler gibi :))

şimdi iyi,hareketli tabi,
dün morali bozuldu heralde bir de yoruldu..

neyse işte,
her gün duckı biraz daha fazla sevdiğimi fark ediyorum :))

0 yorum: