Aferin Bana

Yazın Klima Kışın Isıtıcı



Duck köpekse ben de insan değilim :))

Geceleri apartmanda kaloriferleri kapadıkları için soğuk oluyor diye evdeki komik ısıtıcımızı koymuştuk yatak odasında yatağa doğru bakan yüksek bir yere, üşüyünce onu açıyorduk..

Duck tabi sıcak delisi çakma bir labrador olduğu için (güya soğuk iklim hayvanı ya) ısıtıcıyı her açışımızda yatağın ısıtıcıya yakın tarafına geçip karnını açıp öyle yatıyordu..
Normalde de üşüyorsa poposunu kaydırma yöntemiyle yorganın altına sokup beni de ite ite üstüme çıkma modunda sırnaşarak ısınmaya çalışır. dün gece aynen bu beni ezme işlemini gerçekleştirdiğinde ben de üşümüştüm açtık ısıtıcıyı..tabi hemen karşısına geçip açtı popoyu..

Hatta gece konusurken yakinda kendi actiricak dedik klimaya yaptigi gibi, sanki konuştuklarımızı duymuşçasına gece sırtıma vuran bi patiyle uyandım
uyandığımı fark edince koca götünü bile kaldırmadan ısıtıcıya bakarak hıım hıııım diye bir homurtu sesi :)))

neyse ki ben de üşümüştüm de açtık ısıtıcıyı..

çok fena hizmetçi modunda kullanılıyorum yani anlayacağınız :)))

0 yorum: