Aferin Bana

yorum yorum :)

en az duck kadar şebek bir insan olduğum için bloga kaç ay önce yapılan yorumları yeni görüyorum :))

bir de bu kadar zaman sonra sanki yeni yazılmış gibi büyük bir heyecanla cevap yazıyorum :))

bugün baba geliyor, duck anlayacak mı bakalım merak ediyorum..

bir de bir de sabah nancy hanım (eheh evet komik oluyor) ve 3 köpeğiyle birlikte saldık koşturdular,
ben yine panik anne modunda,
teyzesi oğlum bir kere kız peşinden kaçtı da ondan böyle paniğim dedim, anlamadı tabi, ingilizceye de çevirmedim üşendim güldük öyle :))

nancy burda sabancı üniversitesinde çalışan amerikalı bir bayan,
bizim sitemizde oturuyorlar, villalardan birinde sanırım çünkü şu anda toplam 6 köpekleri var ve ben inanılmaz derecede imreniyorum :))

gerçi 3tanesi sürekli onunla kalıyor, diğer köpekleri barınaktan alıp bakımlarını yapıp eğitimlerini verip kısırlaştırıp sahiplendiriyor.. hep hayal ettiğim bir şey yani.

bugün karşılaşınca telefon numaralarımızı da aldık, bazen buralarda bir ormana gidiyorlarmış bizi de alıcaklar :)

arabasını görmeniz laızm, arka koltuklaır yatırmış 3 köpek takılıyorlardı, yazın çamur olmadığı için koltuklarda oturuyorlar,o zaman da her cama bir köpek düşüyor çok sevimli :))

bugün köpekler giderken duck da onlarla arabaya bindi hemen, zor indirdik :))
gidiyo benim pipi akıllı oğlum kızları görünce, anne manne kalmıyor ortada :))

0 yorum: