Aferin Bana

Yaşasın Proplan Somonlu!

Önceden de çook yazmıştım, Duck'a iyi gelen tek mama diye.
Kavuştuk sonunda, birkaç gündür de kullanıyor. Sindirim sistemi düzene girdi bile sanırım,öyle durduk yerde günde 5 defa kaka yapma sorunu kalmadı.



Dün akşam bugün için kendimize yemek yaparken evdeki tüm sebzeleri ve de bir parça tavuğun göğsünden koyup Duck'a da yemek yapayım dedim. Mama üstü sosu olur , yemek istemezse :) İçinde kabak, havuç, dolmalık biber, ıspanak falan var :))

Afiyet bal şeker olsun topalağıma :))


5 yorum:

  1. Mathilda dedi ki...:

    Özge ikisini de çok canım çekti ya :/ yesem yerim yani.

  1. Özge dedi ki...:

    ben o sebzeli yemeginden azcik yedim bile :))

  1. Sémy dedi ki...:

    Özge sonra deme yok rejime sokucam yok bilmem ne duymiimm :))
    Bu ne arkadaşım :)

  1. Özge dedi ki...:

    ya anne gibi oldum :))
    surekli kuru mama yemesi kotuymus gibi geliyo surekli kimyasal bisey aliomus gibi
    o yuzden kendimce boyle yemek yapip bi ogun ya da iste ne kadar yaptiysam ondan veriorum arada, sonra yine mama :))

  1. Nilgün Torunoğlu dedi ki...:

    Colette 14 yıl o mamadan yedi turp gibiydi turp...Tüyleri pırıl pırıldı, ben köpeklerin tüy döktüğünü bilmezdim-gerçekten-Yarasın Duck'a...