Aferin Bana

huzur baba pantolonundadır :)

Duck bir kaç gündür yine babayı özleme hallerinde.

ilk tepkisini yastık kılıflarını değiştirdiğimde ortaya koymuştu,
baba kokulu gitmişti,
neyse ki çarşaflar yeni ve temiz kokuyor diye onlara sürtünerek kendinden geçmekten unutmuştu o an.
sonrasında dolabın baba kısmını açtırıp kıyafetlerini koklama telaşı sarmıştı,
şimdi de baba pantolonu :))
kapının arkasında asılı kot pantolona bakıp bakıp havlamaya başladı,
ben de verdim napalım..
benim pantolonum olsa ısırır, çekiştirir bişeyler yapar,
bu baba pantolonu ya çok kıymetli, aman bişey olmasın.

nazikçe aldı turuncu koltuğuna götürdü, öyle patilerinin arasında ve başının altında pantolonla uyudu da uyudu.
bir de normalde hep koşar veya heyecanlanır rüyasında, bu sefer bildiğin pamuk gibi uyuyordu, arada minik minik kuyruk sallayarak :)

turuncu koltuğunda pantolonlu fotoğrafın çekemedim makina çantamda çantam da dolapta olduğu için uyanmasın diye ama turuncu koltuğunda uyurkenki başka bir pozu için :

0 yorum: