Aferin Bana

Türkiye'de olmayan pet ürünleri

Gün geçmiyor ki yeni ve güzel bir pet ürünü ile karşılaşmayayım ve bu ürün hep türkiye dışında olsun :) Sanırım kong ile başlayan bu maceram kong'un türkiyeye gelmesinden sonra çeşitli ıvır zıvır şeyleri yurt dışına giden arkadaşlarla getirtmekle devam etti. Genelde polarlı tasma, organik tasma falan şeklindeydi. Puppy tweets gibi saçma sapan şeyleri burda olsa çoktan almış olacağım halde hakikaten saçma ama yaa diyerek kendimi engelledim bu güne kadar :)

Şu iki ürün de yeni bulduklarım

Birincisi Popware for pets :)

Modern Dog Magazine'in mixed breed cassette toy linkinden ordan oraya bakınırken rastladım.


Çok basit ve salak bir şey aslında ama çok hoşuma gitti, istiyorum :)

İkincisi ise BooBooLoon diye bir şey.



Aslında buna inşallah hiç ihtiyacı olmaz hiç bir köpeğin ama ihtiyacı olacaksa da bunu kullansın bence.. Operasyon sonrası takılan elizabeth'in ducka uyarlanmış hali bu bence :) Şişme kolluk gibi olduğundan daha rahat hareket imkanı veriyor ve de sonuçta kafasının etrafında duran bir şey olduğundan Duck gibi çok ısrarcı olmayan köpekler için ideal olabilir. Yanında olduğumuz sürece.. Hoşuma gitti çünkü kısırlaştırdığımızda Duck'a da elizabeth takılmıştı ve zaten canı acıyan kuzum elizabethi takınca kilitlenmiş gibi öylece olduğu yerde duruyordu hiç kıpırdamadan. Mecburen çıkardık boynundan ama ben uykusuz kaldım hep, o dikişler alınana kadar her saniye yanında durdum ve hep tetikteydim. Bu belki işi kolaylartırır ve azıcık rahatlatır.
Yemek yerken falan özellikle çok kullanışlı gibi..

Kullanılışını da anlatmışlar:



Hemen olmasa da uzun vadede ikisini de almayı planlıyorum. İsteyen varsa toplu sipariş verelim gidenlere :))

1 yorum:

  1. Begonvilli Ev dedi ki...:

    Bunlar çok güzel. Evet burada çok fazla pet malzemesi yok ama Minik'i sahiplendiğimiz ilk yılları düşünüyorum da, hiç bir şey yoktu. Şimdi yine iyi kötü bir şeyler bulabiliyoruz.