Aferin Bana

yoğurttan çapak

yoğurt napılır?
yenir dimi..

peki yoğurt yerken o yoğurt nasıl gözün içine kaçabilir :))

ancak duck kaçırır, artık nasıl bir iştahla yoğurt yemekse.

mamasının üstüne bir kaşık yoğurt koydum, içeri gittim camı kapadım mutfağa döndüğümde bir baktım bir göz bembeyaz.
açıp kapayınca dışarı çıkanları pamuğa su damlatıp temizledim kenarlarından ama bir kısmı tam böyle çapakların biriktiği yerde (göz pınarı mı deniyor) bembeyaz kaldı öyle, panik oldum ben de çıkmıyor bir türlü diye, o da böyle kısık kısık bi tuhaf bakio iyice delirdim kendi kendime :))

neyse bol suyla yıkadık, canı acıdı biraz galiba vikledi ama başardık çıkarmayı :)

kendi de yıkanıcak sanmıştı biraz hoşlanmadı bu soğukta küvete girmekten ama kafasının ıslanmasıyla bu işi atlattığımız için çok sevindi eheh.

yoğurt yerken başında durucam artık :))

0 yorum: