Aferin Bana

elektrik süpürgesi vs duck

kıskanmakta son nokta elektrik süpürgesi olabilir :))
ben genelde köpeklerin bu süpürgelere seslerinden dolayı havlayıp kızdıklarını bilirim ya da rahatsız olup başka odaya gidenlerini görmüştüm..

önce de anlatmışımdır belki ama duckın evdeki en büyük rakibi elektrik süpürgesi :))

bi kere tasması var ve benim peşimden geliyor!! :))
sonra ses çıkarıyor ve ben ona kızmıyorum!!
üstelik bugün duckın köşesine yatmış!!! (süpürgeyi duckın en çok yattığı köşede unutup mutfağa gitmişim ve duck onu ordan kaldırıp da kendi yatmanın yollarını arıyordu yanına gittiğimde :) )

olacak iş değil yani..

neyse ki duck da tatlılığını kullanıp sevimli bakışlarıyla hemen önüne geçiyor süpürgenin,
ondan daha uslu ve akıllı bir şekilde eşlik ediyor bana evdeki turumuzda,
sürekli süpüreceğim yerlere yatıyor, dikkat çekmek için uykusu bile olsa oyuncaklarını getirip getirip duruyor..

yani bizim evde temizlik sonrası ev toplama olayı başlıyor :))

0 yorum: