Aferin Bana

ısırmazsa ölecek hastalığı

dişlerim döküldü ama ben hala ısırma derdindeyim,
sabah da baktım annemle babamın ayakları çok tatlı duruyo,
ısıriim dedim,
hemen havaya kaldirdilar,
babam sinirli,kizar hemen.

annemin dogum günüymüş bugün,
uslu durayım diyorum ama dayanamıyorum ki, yaramazlık yapmak geliyo içimden engel olamıyorum.
ödül çikolatası vermediği sürece balkona çıkıp da o sıcakta çiş-kaka yapamam ben, ortalığa yapıyorum,
hemen kızıyo annem,
başlıyo ağlamaklı bağrınmaya,
doğum gününde de çiş temizler mi insan diye,
çok korkup koltuğun arkasına saklanıp ağlamaya başlıyorum,
kıyamıyo hemen gelip seviyo,
bu numaram da tutmazsa zaten topallıyorum hihihi

babama da kızıyo annem,
yanında yok diye,
ama üzülerek kızmıyo bugün, tatlı kızıyo hihihi

bakalım gezmeye gidecek miyiz?
gideriz inşallah,
arabanın ayak koyma yerinden gelen soğuk havayla uyumayı çok seviyorum..

0 yorum: