Aferin Bana

numara yaptııımmm

ne numaracıyım been hihihi

öndeki dişlerimden biri düşmüş ağzım kanadı, yanındaki de sallanıyor, nasıl kaşınıyor dişlerim deli gibi bir bilsenn
ben de dayanamadim annemle oynarken elini isirdim oh dislerim rahatladi derken bana bagirmaz mi, sevmeyi de birakti indirdi beni asagiya, oyle uzuldum ki
oturdum dusundum napsam beni sever diye,
bulduuummm!

çişim gelmişti ayağa kalktım topallamaya başladım,
öyle topallaya topallaya giderken annem de nasıl üzüldü

acaba çok mu sert koydum yere niye böyle oldu diye düşünürken ben unutup diğer taraftaki bacagimi kaldirip yurumusum,
deli gibi gülmeye başladı nasıl rezil olduumm,
bi daha yapmasam mı acaba,
yok yok bi dahaki sefer daha dikkatli olurum olur biter.

*

bugun annem hep istanbul diyor,
ne demek bilmiyorum ama oraya gidicekmişiz,
ben evde yalnız olucakmışım hep,
o düşününce üzülüyor,
onu üzgün görünce ben üzülüyorum,

sonra yalıyorum,o da beni öpüyor.

öpmek taklit sayılmaz bence de..

*

iki patimi bi araya getirip bir sahte kemik kemiremiorum,
yazıklar olsun bana,
neyse ki annem var,
söylemiş miydim çok iyi bir insan diye :)

ona götürüyorum, kemiğimi tutuyor ben de arkadaki kalan dişlerimle kemiriyorum.
kaşıntıma da iyi geliyor oooh

hadi kemiriim ben
hav

0 yorum: