Aferin Bana

kargı koyu

arabaya binmeyi cok sevdiimi soylemis miydim?
dün sabah babam bırakmadı bizi ben de napim belki bi arabaya binebiliriz diye annemle çıktığımızda bizim otoparktaki tüm arabaların kapılarını açmaya çalıştım olmadı,
sonra napalım yürüdük o sıcakta..
allahtan köpek arkadaşlarımı görüyorum da seviniyorum..

sonra eve geldik yatıp yuvarlanıyoruz derken bi de baktım annem dışarıya çıkma kıyafetlerimizi giymiş, elinde de tasmam,çok heycanlandım. bir de arabaya binmez miyiiz, sarı sarı böyle çok güzel..
hem annem de öne oturmadı benimle arkaya oturdu,camı da açtık ooh rahat rahat ilk dışarı çıktığım sahile gittik.
o zaman çakıl taşlarına alışamamıştım yürüyemiodum ama şimdi çok seviorum..
zıplaya zıplaya indim, hemen çantalarımızı bıraktık annemle benim havlularımızı serdik hemen denize koştuk,
annem ayaklarını sokarken ben çaktırmadan yanından yüriim derken bi bakiorum boyumu geçmiş, nasıl eğlenceliii..

boyle annemin bacaklarinin arasindan geçiorum, etrafında dönüp gezdirme ipimle onu bagliorum hihihi

cikinca da hemen havluma koşup yuvarlaniorum, arada çaktirmadan annemin havlusuna gidip popomu kuruluyorum aramızda kalsın :))

yüzdüm yoruldum sandım, kuruyana kadar annemin poposuna kendi popomu yaslayıp oturdum ama ben hiç yorulur muyum,
hadii hadii diye çekiştirdim de dolandık,
orda denize akan dere gibi bişey var boyle tertemiz su, azcik da soguk ama deniz gibi diil, bacaklarımın ucuna geliyo
annem ortada duruyo, kafasını sağa doğru çeviriyo ben hemen sağ tarafa koşuyorum,
sol tarafa çeviriyo hoop o tarafa koşuyorum..
insanlar beni egitimli kopek sandi fotograflarimi cekiolar, videoya çekiolar falan, halbuki ben annem de o tarafa gidicek zannedip ondan zıplaya zıplaya gidiorum,
bi de göbeğimin islanmasi hosuma gidio hihihi

sonra sonraa pogaca yiyen cocuklar vardi, gittim onlarin yaninda duygu somurusu yaptim,
cocuk da yemek istemiomus zaten annesine babasına caktirmadan verdi bana bir suru ooh yuttum hepsini,
bu cocuklar hep annesini kandirio galiba benim gibi..

sonra toparlandik galiba gidioruz derken bi baktim babamla korhan abi gelmiişşş,
atladık arabaya, yine arkada oturduk, ıslağız diye rahat rahat ooh.
eve geldik yıkandık,annem bana mama verdi ben ona kaptırmıs namnamnam yerken bi baktım kacmislar.

ne gezgin şu annem, gezdi ya benimle işte,
otursa yanımda nolur ki derken bi baktım uyumuşum :)

bu sabah da babam bizi arabayla uzaklara bıraktı yeni yerlerden yürüdük eve,
bir sürü de yeni köpek arkadaş gördük ama onlar kalabalık geziyodu annem korktu kucagına aldı beni,
çok güçlü annem, 8 kilo olduğum halde kaldırıyo beni hoop diye,
büyüyünce de alsın kucağına olur muuu?

eve geldik tabi çok yorulmuşum,
azcık dinlenip temizlik yaptık, öyle ıslanmış ki yerler kayıp düştüm bizim balkon kapısına çarptım ayağımı, üstüne basamıyorum ya acırsa diye..
yine topallıyorum ama önceden hep numara yaptığımdan inanmıyo bu defa annem,
en iyisi ben şöyle tam ortada bi yerde uyiim da hem patimi unuturum hem de annem kaçamaz ben uyurken.

0 yorum: