Aferin Bana

arkadaşlar

Sabah çok eğlendim,
taaam 5 sokak köpeğiyle oynadım,
biri benim cinsimdendi hem de kahverengi,
sokağa bırakmışlar yazık,
yüzlerini yaladım patilerimle üstlerine cikmaya calistim kuyruklarini cektim pipilerini kokladim ooh herseyi yaptim,
ama gitme vaktimiz gelince pesimizden geliolar annem kiziyo kucagina alio,
sonra onun kucagina atliolar, beni indirio hala onun kucagina atliolar,
bizi de sev diolar heralde,
henuz anlamiorum o kadar cok kopekce bilmiyorum ki ogrenemedim.

dun de pizzacinin kopegi sultanla oynayip onun dudaklarini yalamistim,
saolsunlar kucugum diye üzmüolar beni,
seviolar.

ama simdi sakin bi gun,
annemin gozlerinden tadı denizdeki gibi olan sulardan akio,
ben onlari yalamak icin gozlerini yaliorum,
azicik kizar gibi yapip yuzunu yikiyo,
sonra ben hoop koltuga atlayip tüm yüzünü yaliorum, anne kokulu temiz su mis gibi.

bakalim ne kadar cikicak o tuzlu sulardan,
sevdim cok.

0 yorum: