Aferin Bana

datça sıcağında tuvalet eğitimi

Çişçilik oynama günüm bugün.

Dün annemin kıyafetlerinin yanında oynarken dayanamayıp yaptım oracıkta çişimi, öyle kızdı ki bana, çok küstüm utandım. Babam geldi de o kızıyor zannettim.


Sen misin bana kızan, sen misin beni bu sıcakta balkona çıkaran.
Ben de bugün ona bir oyun oynayayım dedim. Hem çok eğlenceli,
ben çiş yapıyorum o beni seviyor, aferin diyor.
Ben çiş yapıyormuş gibi yapıyorum, o yine beni seviyor.
Ben çiş yapıcam hadi hadi diye balkon kapısını açtırıp balkona çıkmıyorum, kızmasın diye gaz çıkarıyorum,bu sefer de gülüyor.

Annem çok komik.
Hem hepsini kendi temizliyor hem de ben çiş yaptım diye mutlu olup beni seviyor,
fark edip de üzülmesin diye yalıyorum, o da beni öpüyor.
Öpmek yalamak sayılmaz bence.

Hadi uyku vakti,
daha aksam babam gelicek onunla oynicam.





0 yorum: