Aferin Bana

kapıda kaldııımm


adımı duck koydular diye mi bilmiyorum hep böyle annemin arkasından yürümek istiyorum,
arka arkaya, yürürken zıplayınca bacaklarını da ısırıyorum ooh, yumuşak yumuşak,
kızsa da çok eğlenceli.

dün akşam o kadar gezdik yorulduk annemle,
artık o da benim gibi yürüyor,yoldaki herşeyi fark ediyor benden önce koşup alıyor ki ağzıma almayayım.
ağzıma alınca elleri tükürüklü oluyomuş hoşlanmıyor,halbuki ben onun ayaklarını yalıyorum, hıh.

neyse işte zıplaya zıplaya yürüdük,
geldik bi baktık ki babam evde oleeeey,hem de duşta!
duştan çıkanların bacaklarını yalayarak kurutuyorum ben, süper bi köpeğim.

çıktı hemen kuruladım temiz temiz ooh, sonra bi baktım annemin yerine oturmuş,
ondan heralde annem de gece gece cikti evden, beni de al dedim almadı,kaldım öyle kapının arkasında,havladım açmadı napiim babamın yanına gittim ben de.
zaten tuvalete girince de kapıyı kapatıp beni içeri almıyorlar, merak ediyorum, ne zararım var ki niye almıyorlar anlamıyorum.
neyse,
bi baktım babam da balkona çıkmış,
ama babaa ben oraya çiş yapıyorum burda seninle nasıl oyniim çişlerimin içinde diye düşünürken bi baktım annem gelmiş nefes nefese.

tabi hep benimle yürümekten kendi başına yürümeyi unutmuş, koştu kesin,ben de babamla oynayamadan o kocaman yataklarına yatıp uyudular yine,
hep böyle aşağıda mı yatıcam ben?
bıktım,
büyüsem de gitsem yanlarına, kulaklarını hiç ısırmamıştım hem, kulaklarını da ısırırım onlar uyurken hihihi

çok konuşunca uykum geliyo benim,
şişko da oldum zaten azıcık, şööyle koyiim popomu ooh.

0 yorum: