Aferin Bana

deniz sefası ve gerçek kemiikkk

wuhhuuuuw
dün inanilmaz eglendim blogcan.

sabah babam erkenden gidince yine her zamanki günlerden sandım,
sabah annemle yürüyüsümüze ciktik, oyun oynadık uyuduk falan derken bir de baktim ki kapi acildi erkenden babam geldi.

sevvdi oynadik derken annem bana değişik bir şeyler verdi yiyecek,
onların telaşından anlamamışım bir baktım beni bırakıp gitmişler.

hem de camları açmışlar, ev nasıl sıcaktı anlatamam.
kaç kere gösterdim babama sıcakta nasıl çok bunaldığımı ama anlamamış galiba, neyse işte.
kıpırdayamadım hiç, uyumak zorunda kaldım.

sonra hemen geldiler neyse ki,
kesin annem demiştir,
benim gibi,
bensiz yapamaz hihi.

geldiler oley beni sevicekler derken bir baktım tasmamı almışlar ellerine,
dışarı çıkıyoruz demek ki oleeeyy.

hemen arabaya bindik,
artık zıplayıp kendim binebiliyorum,
annemin ayaklarının ordan da çok güzel hava geliyor serin serin yatıyorum ooh.

ama yolda korhan abi bindi arabaya,
hem de benim yerime geçti arkada,
kaptırmam ona, hemen ben de atladım oraya da rahat vermedim neyse ki,
anlamıştır oranın benim yerim olduğunu.

aman o da sıkıcı bi çocuk hep babamla konuşuyor, baktım annem de sıkılmış,
zıpladım kucağına,
camı açtık da kafamı çıkardım.

rüzgardan kulaklarım havalanınca çok hoşuma gidiyor hihihi

vee sonunda öyle bir yere geldik ki,
her taraf yeni bir köpek kokuyor,
bir deniz var mis gibi böyle sanki yürümen devam ediyormuş gibi, annem dibi görünüyor diyo böyle olunca :)

annem ayaklarını sokmuştu suya ben de dayanamadım gittim peşinden,
bi baktım benim boyumu geçiyor,
yüzmeye başladım ben de napim,
aman ne zevkli şeymiş o öyle,
girdim-çıktım, girdim-çıktım,
annemin bacaklarının arasından geçtim hihih

çok sevindiler ben suya girince,
artık hep giricem ama çıkınca ıslak ıslak çok kötü hissediyorum kendimi,
ister istemez bir ses çıkarıyorum,
annem de taklidimi yapıyo hemen viik viiik viik diye :)

diyorum ben o benden de komik diye :)

neyse ki hemen kuruladı beni de sevindim,
çok iyi bir insan.

o sırada babama bi baktım suyun içinde çok uzakta,
susadım hemen onu suda görünce,
zaten bu su tuzlu, yüzerken içmişim içim yandı.

hemen su almaya gittik,
her taraf nasıl başka köpek kokuyor bir bilsen,
iki adım yürüyemedim doğru düzgün, burnum da toprak oldu ama napalım,
tanımam öğrenmem lazım.
yoksa meraktan deliriyorum, içimden havlamak geliyor, o zaman da kızıyorlar, sessiz olmam lazım.

su içtik, babamın yanına dönerken bi baktık 2 tane kocaman arkadaaaş
sevinince içimde bir şeyler oluyor arkamdaki kuyruk deliler gibi sallanıyor, içimden zıplamak geliyor falan.
ben bile engel olamıyorum kendime diye düşünerek arkadaşları koklamaya giderken bi baktım ki bana havlıyorlaar,
hiii nasıl korktuumm,
iyi ki annemle gitmişiz hemen kucağına aldı da kurtuldum.

sonra çantalarımızın yanına gittik ama annem herkese küstü kızdı, eteğiyle t-shirtü de ıslanmıştı zaten hemen indim aşağıya bana da kızmadan.

zaten arkadaşlar da yine geldi oynadık.

ben günün en güzel anlarını yaşıyorum derken yemek yemeye başladılar.
onlar yemek yerken ben de hemen 5 numaralı bakış ve pozisyonuma geçiyorum ki bana da bir şeyler versinler,
zaten mamamı bile almayı unutmuş hainler.

neyse ki annem dayanamaz, hemen ekmeklerini etine batırdı verdi bana,
veeee hayatimda ilk defa gercek kemik verdiler banaaa

pişmiş böyle üzerinde azıcık etler var falan mmmm nefis,
mutluluktan bayılıcam sandım hemen uzanıp patilerimin arasına aldım, kımır kımır kımır hepsini bitirdim.

dönüş yolunu pek hatırlamıyorum,
mutluluktan uyumuşum annemin karnının üstünde.

eve gelince de köpüklü köpüklü yıkandım ılık suyla,
ıslanınca ağlıyorum napiim,
neyse annem yine hemen kuruladı saolsun,
onlar da sırayla yikandi tertemiz uyuduk hepbirlikte.

bugün de pizza dilimlerinin en sonundaki kıtır ve sucuk kokulu ekmekleri yedim bi güzel, bir de aşı oldum ama anlatamicam öyle uykum geldi ki.

0 yorum: