Aferin Bana

ikinci deniz gösterisi ve ağlama hallerim

önceki gün suyla oynamayı çok sevdim diye, suda nasıl atladığımı bir de babam görsün diye akşam yine kargıya gittik :)

bu defa bizim arabamızla, annemin kucağında önde, cam açık kafam dışarda ooh,
tam köpek oldum ben çok tatlı.

ama bu defa pek keyfim yoktu öyle atlayıp zıplamak istemedi canım,
babama ayıp oldu ama napalım.

ben sudayken annemi fotograf makinasını almaya göndermeseydi ben de annem gidiyo zannedip peşinden ağlamasaydım keyfim kaçmazdı oynardım belki :)
annem de çok hain, ben hep onun peşinden gidiyorum diye beni denize dogru yürütüyo, ben de hala denize akan suyun içinde oynuyorum zannederken bir bakıyorum ki denizdeyim, su da boyumu geçmiş..
annemden sonra babam da kandırmaya çalışıyo, ikinci defa kanmam tabi girmiyorum, sonra da bana alışamadı bu köpek diyo, halbuki alakası yok..
ama o da inatçı alıyo beni kucağına öyle sokuyo, neyse ki çaktırmasam da suyu çok seviyorum, içme suyumla bile oynuyorum bazen evde, annem döküyorum diye kızıyo ama napiim.
onun da işi zor, çişimi kakamı temizliyo, döktüğüm suları siliyo, dağıttıklarımı topluyo.
ama ben toplanmış ev sevmiyorum ki, hem aradığım oyuncağı koyduğum yerde bulmazsam sinirleniyorum, o yüzden hemen eski yerlerine koyuyorum.
neyse,
dün ben bi de denize girmemek için mızıkçılık yapınca (çaktırma ama 5defa falan da girdim yani bu arada) bağladılar beni bi taşa, ikisi birden denize girdi..
yüzüp yüzüp kaçıcaklar benden sandım, ağlamaya başladım yine,
bi türlü büyüyemedim üzülüp korkunca hemen ağlıyorum, ama napalım.
işe yaradı, gitmediler.
ama annem arada bir denizin üstünden yok olup korkuttu beni, hainler.
sonra da evde sıcak sıcak yıkandık ooh.
ama üşütüyorum hemen,annemle babama çekmişim midemle bagirsaklarim bozuldu, balkona çok sulu şeyler yaptım,
sabah babam iyi ki balkona yapmış dedi,
aferin bana.
sabah da zaten yine arabayla gittik uzaklara, ordaki köpek arkadaşları da çok seviyorum,
hem iyi ki annem süper muhteşem bir insan (babam gibi) hemen evin yolunu buluyo :)
eve gelince de annem nutella yemiş ama azıcık da boynuna gelmiş, kaçırmadım hemen gıdıklaya gıdıklaya yaladım.
bir de ben yaz mevsimini çok sevdim, kış soğuk oluyormuş, denize girilmiyormuş ve en fenası da insanlar kalın kıyafetler giyiyormuş.
şimdi ne güzel yolda yürürken insanların ayaklarını yalıyorum, annemin bacaklarını ısırıyorum, su içtikten sonra annemin kucağına gelip ıslak ıslak kafamı annemin gögsünün arasina sokmaya çalışıyorum, kızınca da boynunu falan yalıyorum, sonra gidip yıkıyo ben yine gelip bi dil yalıyorum falan..
kışın nasıl geçecek zaman oof of.
efkarlandım ben hadi uyuyayım bari..

0 yorum: