Aferin Bana

23 Nisan Şenlikleri

Madem 23 Nisan çocuk bayramı, tüm çocuklar eğleniyor, Duck neden eğlenmesin ki?
Dedim ve ona 23 Nisan hediyesi olarak gidip Luckyi ve Orhun Abisini getirdim dün.

Eskiden çocuklar gibi bir sürü köpeğim olsun, heryerde koştursunlar gibi heveslerim vardı fakat dünkü eğlenceden sonra artık iki köpek mi, hayır hayır Duck yeterli diyorum. Hala yorgunluğu atamadım üzerimden.

Duck da Lucky de yorgunluktan ölseler bile oyundan vazgeçemeyen, zorla birbirinden ayrılan köpekler zaten bir de bu sefer çiftleşmecilik oyununa merak salmışlar, tam rezillikti... Bu çiftleşmecilik merakı evdeki ismini vermek istemeyen birinin döneminde olmasından mı kaynaklıydı onu pek çözemedim. :)

Öyle komikler ki, sırayla birbirlerinin üstüne çıkıyorlar. Kafası-poposu hiç fark etmiyor taraf. Kim kimin üstünde ayırt edememeye başlıyorsunuz bir süre sonra. Tek yaptığım sürekli üsttekini aşağı indirmek oldu.
Su içiyorlar gidip birbirlerini yalıyorlar falan her taraf sırılsıklam. Lucky gidip küvete yatıyor bazen pes edip. Duck da onun üstüne yatıyor öyle debeleniyorlar. Böyle anlatınca yorulmuyor tabi insan, çok eğlenceliydiler..

Dışarı çıkarsak herkesin içinde yapıyorlar, "aa ikisi de erkek değil mi bunların cıkcıkcık" gibi yorumlar duymak yerine evde debelensinler dedik pek çıkaramadık. Bu defa da hala çişini nereye yapacağını öğrenememiş 6 aylık Lucky ile çiş temizlemecilik oynadım. Elimde çamaşır sulu kova ve bez, yanımda da vileda. Halıya yaparsa bezle, halı olmayan yerlere yaparsa viledayla dolandım durdum.
O işiyo ben bi yandan kızıyorum bi yandan temizliyorum. Zavallı akıl küpü Duck'ım da o işedikçe kendi tedirgin olup basmamaya çalışıyor oralara. Gidip balkondaki bezinin başında dikilip orda birşeyler anlatıyor bana. Sanırım buraya yapıcaktı dimi anne gibi şeyler.. Ben de aferin çirkinim, evet buraya yapıcaktı diyorum kendi kendine seviniyor bıdık bıdık. :)

Suyu ortadan kaldırsam ne olur acaba dedim ama inanılmaz sıcak 2sn sonra ikisi birden viyk viyk ağlaşıyorlar. Lucky bir ara suyun yanına yatıp kafasını da kabın içine sokup oyuna arka patileriyle devam etti, bir tek o ara rahat ettim sanırım :))

Akşam fotoğrafların düzgün çıkanları ve çiftleşmesiz geçenlerin hepsini (yorgunluktan daha fazla eleme yapamadım) buraya eklemiştim ama açamayanlar olursa birkaçını bloga da ekleyeyim.















Bugün sakin geçiyor neyse ki.
Duck babasını özlediğini fark etmiş olmalı ki yine Yamanın pijamalarına kafasını koymuş uyuyor. Yürüyüşler dışında evde bir hareket yok, en büyük aksiyonumuz kendi yatağnda debelenmek.


4 yorum:

  1. ateşpln:) dedi ki...:

    ne kadar buyumus lucky ınanamadım..
    harıka gorunuor..
    duck pasazadelerı heramankı gıbı harıka zaten:))
    bayıldık bayıldık:))masallah esseklere:))

  1. Özge dedi ki...:

    lucky kocaman bir canavar olmuş :)) zavallı duckla aynı nerdeyse boyları.

    teşekkür ederiz :)

  1. Unknown dedi ki...:

    duck ben sana yine aşık oldum

  1. Mimmi dedi ki...:

    bu nası bi uyuma pardon ama :D
    koptum :D