Aferin Bana

Pazar Oturması Devam..

Havanın serinlemesiyle Duckla biraz kendimize gelip bayık pazar günümüzü canlandıralım dedik ve günün 3. yürüyüşünü site içinde çok nadir gittiğimiz sokaklarda gerçekleştirdik.

Siteden çıkmak için 1 kmlik yokuş çıkmamız gerekiyor, çıkınca da pek gezilecek bir yere çıkmış olmuyoruz diye çıkmayalım dedim ama çıksaydık daha mı değişik olurdu bilemedim de.. Neyse başka bir gün çıkarız artık.

Duck sıkılmıştı zaten aynı yürüyüş parkurlarında yürümekten, çok sevindi.. Bir iki değişik arkadaşla da koklaştık.

Bu gençle bebekken oynamışlardı birkaç kez. Villalardan biri bahçeye eski bir koltuk koymuş onun için, tasma da takmışlar, istediği zaman dışarda istediği zaman bahçede takılsın diye de kapıyı hep aralık bırakıyorlardı ama o korkusundan hiç çıkmıyordu. Bugünkü yürüyüşümüzde de sadece kapının önüne kadar çıktı Duckla koklaşmaya ama iki ödlek pek oynayamadılar. O Ducktan korkuyor, Duck ondan.. Kocaman olmuş maşallah,zayıf baya ama tazı gibi, pek güzel bir köpek bence..





En son da hep yürüdüğümüz yoldaki çişleri koklayalım dedik yasak parkura girdik yine. Çocuklar sardı bu defa da Duckın etrafını. Kızlar sevdikçe hoşlarına gidiyor ve çığlık atıyorlar. Duck da çığlıklarından ürküyor zavallım. Yanıma sığınıyor hemen.




Ne kadar gezerse gezsin eve gelince bir de yukardan kokluyor hep yürüdüğü yerleri. Komik çocuk.



En son da birlikte mozaik pasta yaptık. Duck her zamanki gibi ayaklarımın yanına yattı belki bir şeyler düşer de yerim hevesiyle, ben de arada yanlışlıkla (?) 1-2 tane minik bisküvi parçası düşürdüm..




Şimdi yorgun yorgun yatıyor.
Ne demişler en güzel labrador uyuyan labrador..

8 yorum:

  1. Mathilda dedi ki...:

    yaaa sizin ne güzel bi yürüyüş yolunuzvar :(( bizimkisi çok çirkin :(
    köpek çok güzelmiş, tazıya benziyo cidden. canım pisküit çekti:)

  1. Özge dedi ki...:

    ya ama orası 450metre kısacık, hep de orda yürüyoruz çok sıkıldık bi de zaten köpek yasak orda hep azar işitioruz :))

    yarin fotolu tarif yapim mi, ıtırı kıskandım :))) bunu kesin yaparsın bence. ben de sözlükten baktım tarifine :D

  1. Mathilda dedi ki...:

    banane bakmıycam :( canım çekiyo, fotolarını çirkin çek o zaman :D

  1. Özge dedi ki...:

    şekli biraz sıkıntılı zaten :))
    süsleme konusunda henüz bir çalışmaya başlamadım :))

  1. Mimmi dedi ki...:

    :(
    oynamıyorum
    her yerde rekabet var olmaz ki?
    ben de areysle dışarı çıkıp onun fotosunu çekicem
    kıskandırıcam sizi
    bu arada hakkatten köpek amma sağlıklı gözüküyor ha tüyler müyler benden iyi

  1. Özge dedi ki...:

    evet ya az önce yine gördük köpeği, çalsam mı napsam derken yakaladım kendimi :)))

  1. Mimmi dedi ki...:

    yok çalma yazık
    ailesi merak eder

  1. Özge dedi ki...:

    tabi zaten çalamam yazık :)