Aferin Bana

Neşeli Günler

Salatalık aşkı.
Hıyarlı babamız :)


Bu penceremiz olmasa napardık, nasıl oyalardık..


Çiş yaparken bile etrafı kontrol etmesi lazım


Dişine yeşil bir şey takılmış sanki..


Duck köpek değil ki, heryere girebilir


Ve günün fotoğrafları;

Bisküvi gören ördek


"Kelebekten de korksam mı acaba?"


Dört çeker, her yöne döner..


Hep de arkada kalıyorum.


Ve günün olayı;

Yürüyüş sonrası duck evde kayboldu oh ne güzel derken buzdolabından uzun süre açık kaldığı zaman çıkardığı biip sesi geldi. Mutfağa gittiğimdeki manzara da bu şekildeydi.
Normalde her sene böyle bir vukuatı olur, sonra kızarız bir sene daha sabreder fakat bu sene erken oldu sanırım biraz.

Aklıma takılan soru; "Bir köpek patileriyle nasıl buzdolabını açabilir?" :)
Gerçi Duck canı sıkılınca camı da açıyor.

5 yorum:

  1. Unknown dedi ki...:

    duck
    ofiste kızlar sana bayılıyor

  1. Özge dedi ki...:

    oo duck duysa o da kızlara bayılır :))

    teşekkür ederiz.

    balım napti haftasonu, dogum gunu diil miydi bu hafta?

  1. Mathilda dedi ki...:

    bizimkinin kapağını ben bile zor açıyorum ya :))) buzdolabını yani:)
    ben de bi ara köpeklere buzdolabını açıp raftan bira getirmeyi öğretecektim ama tırstım habire açarlar diye:)

  1. Özge dedi ki...:

    sıcaklayınca gidip önüne yatıyo yaa,
    keşke bi işe yarasa da bira getirse :))

    bence senin kızlar uslu, laf dinlerler, açmazlar ikide bir dolabı :)

  1. Mimmi dedi ki...:

    allahıma şükürler olsun benimkiler onun açılabildiğinin farkında değiller yarebbim amin çok şükür maşallah