Aferin Bana

Rıfkı

Rıfkı,
5 aylık erkek bir köpek.
Cumartesi günü öğlen yürüyüşümüz sırasında karşılaştık kendisiyle.
Sahibi de 13-14 yaşlarında çok tatlı bir kız.

Duckın en sevdiği şey de küçük köpeklerle oynamak olduğu için birlikte pek eğlendiler.
Rıfkının da bahçede kangal bir abisi varmış o da bu yüzden büyük köpeklerle oynamayı çok seviyormuş, çok mutlu olduk..

Sahibi evimizi de biliyormuş Duck bütün gün camda olduğu için. Rıfkıyı çıkarttığımda sizin camdan seslensem oynatır mıyız yine dedi, olur dedim.

Oynasın çocuklar..
:)





5 yorum:

  1. Unknown dedi ki...:

    son fotoda duck keçiler gibi kafa atıyo sankim rıfkıya

  1. Özge dedi ki...:

    ne zoru varsa kulaklarını koklamaya calisio ikide birde ondan keci gibi cikmis :))
    bi de kosarlarken cekince rıfkı cıkmıyo fotolarda cok komik :))

  1. Mathilda dedi ki...:

    ben de öyle minik köpek istiyorum
    :( bana da alın.

  1. Özge dedi ki...:

    yaa rıfkı pug diil pekinesmiş, sahibi beni kandırmış pug diye ahaha
    :p
    kiza da soliimd e kopegin pug diil diye :p

  1. ateşpln:) dedi ki...:

    de yanı bencede:)
    pek tatlı bısı ama:))