Aferin Bana

Zaman Yok..

Kuzum, romantik oğlum :)
Yaman dün gittiği için yine keyifsizdi sabah,
öğlen neyse ki orhun abisi geldi sevindi falan derken akşam uyurken bir baktım yamanın pijamasını getirmiş yatağa, burnunu da altına sokmuş mırın mırın ağlaşıyor :)

Özlemek köpekler için ne kadar yoğun bir duygu, başka kimseleri, yapacak birşeyleri olmadığı için belki bilmiyorum.. Ben de duckı çok özlüyorum gün içinde mesela, şimdi burda olsa da inat edip beni çekiştirse de dışarı çıksak, bilgisayarda işlerimi yaparken o koca poposuyla kucağıma çıksa öyle çalışsak falan.. :))

Bu aralar yine öyle onun yerine bilgisayarla ilgilenmeme fazla tepkili olduğu için evde pek bilgisayar, tv ile ilgilenemiyorum. Hatta şimdi de oynayalım diye tepeme çıktığından daha fazla yazamayıp oyuna gidiyorum :))

Bunlar da yoğun istek üzerine , pazar günü sahil koşusu fotoğraflarının azıcık bir kısmı:







Not: daha fazla fotoğraf ekleyemiyorum şimdilik, vakitsizlikten ; bukadarcık yazıyı bile tam 1,5 saattir bitirmeye çalışıyorum

2 yorum:

  1. Unknown dedi ki...:

    dukieeeee
    seni seviyorum dostum
    hiç görmediğim bir köpeği
    çok seviyorum been
    canım benim

  1. Özge dedi ki...:

    duck da bilse seni çok seveer :))
    onun yerine ben seviyorum şimdilik :D