Aferin Bana

Uyku

Bu hafta tam bir kabus gibi geçiyor.
Duck için de benim için de, ikimizde de mutluluktan eser yok, aferin.

Evde olmaya alıştı sanırım tüm gün derin derin uyuyor ben yokken,
ben gelince de normalin iki katı kadar enerjik oluyor haliyle.

Bense akşam pilim bitmiş bir şekilde dönüyorum ve o enerjiye karşılık veremiyorum.

Akşam 7den 8e kadar tasmasız koşarak dolanıyor, evde yemek yiyoruz sonrasında sürekli oyun istiyor haklı olarak, bir yere kadar dayanabiliyorum sonrasında 21.30 gibi dayanamıyorum ve yatmak istiyorum. Bu sefer yatakta 22ye kadar falan kemik kemiriyor ben de kemiğini tutuyorum ama sonrasında dayanamayıp uyuyorum.

Duck da 3e kadar falan uyuyor ve ardından yalamalar, oyuncak getirmeler, pati ile dürtmeler, çekiştirmeler falan 4-5e kadar böyle oluyor. Sonra zaten 6da kalkıyoruz.
7ye kadar yine tasmasız koşturmaca, evde de 8e kadar yine tepemde, iki saniye nefes alamıyorum. Artık oturduğum yerden şu baloncuk yapan şeyleri üflüyorum, baloncukları yakalamaya çalışıyor falan bir 15dk durmuş oluyorum böylece. Ya da şimdi olduğu gibi camdan bakıyor bazen.

Ben giyinmeye başlayınca da ağlayıp kendini yerden yere atmalar başlıyor, çıkana kadar da ağlıyor.
Peşimden de camdan çırpınıyor falan..

Bu hafta her gün böyle geçti.
Uykusuzluktan çok kötü oldum.

Değicek bir şey olsa neyse,
Köpek gezdiricilerden olup her gün bir köpek gezdirsem daha fazla maaş alacağım bir şey için böyle işkence çekiyorum. Bu durumda tabi öğlenleri için bir köpek gezdirici ile anlaşmak da saçma oluyor tabi.

Nolucaz böyle bilmiyorum.

17 yorum:

  1. Mathilda dedi ki...:

    Duck puppy gibi davranıyor :/
    yerim onu. Fakat sen hep evdeydin özge çok normal bence başta böyle olması. Sabret, düzene girecek. Yalnız her dediğini yapmak durumunda değilsin. Aldırma, kız. Yoksa geçmez bu olay. Tilya'nın da istekleri bitmez hep yapsam. O da sürekli alert durumda, sürekli bi oyun istiyor. Arada evde oturduğum yerde, hatta telefonla konuşurken bile top atıp duruyorum. sonra tamam bitti bu kadar diyorum topu kaldırıyorum. Oyundan sonra naparsa yapsın kendisi tek takılacak başka yolu yok. Bilgisayara geçiyorum ilgilenmiyorum. İlgilenmemekten başka çözümü yok. Dürter dürter gider:)
    Arada bize getir onu, kudursunlar.

  1. Özge dedi ki...:

    duck hala zaten en çok puppy mamalarını seviyo :)

    oyun için ısrarlı değil hayır dersem bu sefer gelip beni yalamaya,sevmeye başlıyo ben de üzülüyorum sonuçta haklı tüm gün uyumuş zaten bi de şimdi uyuyo :)
    tek başına oynamayı bilmiyor ve ben de onunla oynayamıyorum yeterince.

    neyse havalar ısınıyor, penceresindeki demiri biraz daha güçlendirip minderini koyup açarsak orda takılır bütün gün..

    bir de işte 2senedir alıştığı şey dipdibe olmamız, bilgisayara baksam kıskanıp kucağıma otururdu, o yüzden normal karşılıyorum şimdiki bu hallerini.

  1. Mathilda dedi ki...:

    Tek başına çoğu köpek oynamaz zaten. Tilya pet şişeyle bir süre idare ediyor ama o kadar.

    normal zaten ya, kesinlikle normal. Yani ben olsam ben de tırmalarım seni beni bırakıp gitsen:P Hatta Derya direk kafana çıkar oturur:P
    Sen de zamanla alışacaksın bu tempoya. zor biliyorum. İşten gelir gelmez köpek gezdirmek ama insan alışıyo bir süre sonra.

  1. Özge dedi ki...:

    özge dedi ki...
    gezdirme konusunda hiç bir sıkıntım yok aslında, erken kalkmak da sorun değil tek derdim sonrasındaki oyun isteme halinin yetmemesi ona ve ben yorulduğum için ikimizin de mutsuz olması.. :)
    o da haklı çünkü günde 4defa sokaklarda koşturan bir köpekti yani :))

  1. Mathilda dedi ki...:

    çok top atsan sokakta hali kalmaz belki. gerçi abartma ben bi kere patilerini yırtana kadar top atmışım :/ çok eşeğim.
    erken kalkmayı nası hallediyosun asıl onu de bana ya. ben mümkün değil kalkamıyorum :(

  1. Özge dedi ki...:

    top atıp getirmeyi bi süre sonra sevmiyor, onunla daha çok ilgilenebileceğin daha çok dokunabileceğin oyunları seviyo.
    mesela ağzına bişey alsın sen de peşinden arada bi ona dokuna dokuna koş ver onu bana diye yavaş yavaş çok heycanlanıp seviyo. yani bildiğin yakalamacılık oynamayı seviyo :))
    bi de işte ters çevir sev mıncıkla falan hep güç kullanmanı gerektiren şeyler.. :)

    ben aslında duck ve yaman sayesinde alıştım erken kalkmaya ya ama akşam geç saate kadar oturamiorum işte, tek formulu bu heralde. :D

    normalde 23de fln pilim biterdi:D

  1. Unknown dedi ki...:

    balımın bi ördeği vardı onu parçaladık şimid yenisini aldık gerçi onla takılıyor paso , viiik ettrio, oda öyle koşturmaca yakalamaca olsun başka bişi istemez

  1. Mathilda dedi ki...:

    beni bıraksan sabaha kadar otururum, zorla yattığım için kalkamıyorum. ama 9da da yatsam illa son anda uyanırım :S
    Tilya top varsa yüzüne bakmaz:)) topa bakar. Hatat geçen gün bi arkadaşım geldi. Çilek direk onun yanında mıncıklasın diye, Tilya topa bakıyo. Baya bir kastı kendini arkadaşım Tilyayı çekebilmek için, yok. Top manyağı o. Acayip de avantajı var bu durumun. Durduğun yerde yorabiliyosun köpeği.

  1. Özge dedi ki...:

    duck da normalde topu sever ama tilya kadar değil işte.
    oyuncak falan yalan duck için tek istediği tüm dikkat onda olsun, oyun oynarken bile :))

    yazık şimdi bunalımlardan bunalim seciodur kendine evde :)

  1. Unknown dedi ki...:

    özge ram dediğin gibi yakalamç ve sırt üstü sevme balımda onlara bayılıyor,
    ördeğini kapıyor
    ben de benim o benim ooo getir onu bana die bağırınca deliriyor sevinçten

  1. Özge dedi ki...:

    aynen ya, ne biçim köpek bunlar, kovalamak yerine kovalanmayı seviyo :)))

    duckın "hadi gidelim"den sonra en sevdiği cümle nerdeyse "ver onu bana, benim o" :))

  1. Mathilda dedi ki...:

    ehehe benimkiler de seviyo onu ama ben sevmiyorum o yüzden oynamıyoruz:) ama annemlerin köpeği duffy tam kovalanma hastası. bizimkiler alıştırmış yani, öyle oynuyolar. Masanın etrafında tur atıp duruyolar, Duffy'nin ağzında bi oyuncak.
    biz evde bi saklambaç oynuyoruz, bir de at-getir. çekiştirmece de oynardık ama bileğimin haşatı çıktı oynamıyoruz.

  1. Özge dedi ki...:

    ehehe aynen masanın etrafında dönüyoruz, o hatta bizi kandırıyo falan arada bi acaip hoşuna gidiyo.

    çekiştirmeceyi hiç sevmio duck ya

  1. Mathilda dedi ki...:

    bizde de çilek artık sevmiyo. Pek bir kaba buluyo çekiştirmeyi, incileri dökülüyor kızımın. Arada Tilya'yla oynuyo ama benimle çok çok seyrek. Tilya ise bıraksan kolumu bile çekiştirir. Hırıldayarak çekiştiriyoruz karşılıklı ama çok yoruyo beni. Ona bişi olduğu yok. Alsana şu Tilya'yı, senin olsun :p

  1. Özge dedi ki...:

    olsun olsun tilya da bizim olsun, ducka çekiştirmece oynatsın, yorsun iyice gece uyusunlar :))

  1. Özge dedi ki...:

    bu arada duck yeni bi huy edindi, karnındaki ve bacağındaki çamurları temizlerken bezle falan veya yıkadıktan sonra karnını bacaklarını havluyla temizlerken deli gibi hırlıyo,ısırıcakmış gibi yapıp elimi ağzına sokuyo falan, kendinden geçiyo.. hayatında böyle olduğu görülmemiştir yani, havluyu kaldırınca da birden pamuk kesilio kendi de anlamio noldugnu :) bi tuhaflaşıyo.

    dur onu da yaziim bloga,
    neden böyle yapmaya karar verdi, nasıl çözebiliriz hiç bi fikrimiz yok, anlamadık noluyo :))

  1. Mathilda dedi ki...:

    tamam yaz bakalım sen onu ben de ordan yorum yazayım.