Aferin Bana

Sabah Olayları



Dün hırlıyor acaba asosyal sinirli köpeklerden mi olucak duck diye korkarken bu sabah başımıza gelenlerle ödlekliğinin devam ettiğini biraz sevinerek fark ettik.

Her sabahki gibi kargalardan da önce eğlenelim koşalım oynayalım modunda laylaylom çıktık dışarı. Duck biraz dün üşütmüş sanırım, akşam geldiğimde de kusuyordu yazık, o yüzden pek keyfi olmasa da benim onu eğlendirme çalışmalarıma ayak uydurup sırıta sırıta dolanıyordu yavaş yavaş. Eve dönüş yolunda birazcık canlandı manlandı derken iki köpekle karşılaştık.

Gayet bakımlı görünen tasmalı bir golden ve kocaman bir gsd. İkisi de erkek ve ikisi de duckın iki katı boyutlarda nerdeyse :) Birden yanımıza koştular, duck tabi oynayalım laylaylom moduna girdi, bir de akıllım gsd ile oynamaya çalışıyo deli mi ne. Biraz zaman geçti sahipleri de geldi oh derken adam meğersem goldenın sahibiymiş, gsd de bir villadan kaçtı heralde diyor. Korkmayın korkmayın bir şey yapmaz falan derken golden birden gsdye hırlamaya başladı uzaktan, gsd de bi hırsla gidip saldırmaya başladı ona. Bey eyvah duckı yicekler şimdi derken bizimki sanki ona saldırılıyormuş gibi viyk viyk kaçtı uzağa.

Meraklı melahatlar gibi de uzaktan izlemeyi ihmal etmiyor ama. Cebimde köpek uzaklaştırıcı vardı bahçe köpeğiyse işe yarar belki diye tuttum ama hiç işe yaramadı, adamcağız köpeğini kuertarmaya çalışıyo ama felaket bir görüntüydü yani tüyler falan uçuşuyo yumak yumak, gitti heralde köpek dedim sonra adam bi şekilde biraz sakinleştirdi, en son kilitlenmiş bi şekilde kulağının ordan ısırıyordu gsd, biz uzaklaşmıştık sonrasını bilmiyorum. Böyle durumlarda ne yapıcağımı her defasında düşünsemde bilemediğimi fark ettim. :( Sitenin güvenliğini arayıp söyledim belki yardım ederler diye ama

Kuyruğumuzu kıstırdık eve doğru yürürken bu sefer de bir köpek feryadıyla panikledik. Bi baktık bizim karşımızdaki villada oturan manyak adam zavallı köpeği mıcırı dövüyor yine. Hem de elinde kemer gibi bir şeyle köpeğe vuruyor, köpeğin feryadını siz düşünün artık.

Bu kadar travma yeter dedik kaçtık eve. Neyse şimdi oyun modundayız. Hiç de duckı evde bırakıp gidesim yok. Onun gibi ben de alışamadım sanırım bu duruma hala :)

7 yorum:

  1. Sheena dedi ki...:

    Kabus
    ay gerildim okurken
    arese de, ares 4 aylıkken oynamakta olduğu gsd saldırmış, kulağının bir parçasını höpletmişti, önümde oldu olay yani eğilsem aresi kucaklayabilirdim (zaten 6-7 kilo falandı yani)ama kilitlendim salak gibi bakakaldım, herşey o kadar hızlı oldu ki bir de..
    sonra uzaklardan bir yerlerden uçarak kara birşey geldi. Gsd yi ensesinden tutup geriye fırlatıp üzerine indi, boynunu ısırarak tuttu.
    Aresi öyle aldık, ağzından öbek öbek tüy çıkarttık aresin ama kulağının bir kısmı sizlere ömür..
    Gelen kimmiymiş?
    Kara melek Sheena... :P
    O günden sonra sheenayı gsd gördüğümüzde zaptedemiyoruz, ares gerizekalısı anlamadı ne olduğunu hala her köpeği seviyor.
    Ben ise, zaten köpekten korkarım, AÇK lardan daha da bir korkuyorm...

    Gelmiş geçmiş olsun..
    Villanın sahibini de Allah bildiği gibi yapsın..

  1. özge dedi ki...:

    Canım sheena yine cesur kızmış da kurtarmış :)
    Duckın en kötü huyu sırt üstü yatıp teslim oluyo (datçada küçükken köpek saldırdığında öyle yapmıştı), öyle yatınca iç organları açıkta kaldığından çok daha tehlikeli olurmus.

    bu gsd de çok itici olmuş böyle yazınca ama şimdi alman kurdu yazıp o alman çoban köpeği densin istemedim,açk yazınca da komikmiş gibi geldi :))

    hala gözümün önünden gitmiyo olaylar :S

  1. DKK dedi ki...:

    çok üzüldüm canım benim yaaa
    o mıcırın sahibini Allah karşılığını verir.
    gerildim okurken valla

  1. Mathilda dedi ki...:

    Ya bize hep mi oluyo böyle şeyler bana çok normal geldi :S Özge bize pitinbul saldırdıydı sen onu bilmiyosun diymii. Kolumu da yedi benim kolum yok:(

    Ben bi daha okuycam anlamadım villa kim, niye hep unutuyorum :(

  1. Mathilda dedi ki...:

    aa hatırladım. yazık ya gsdye :( Eşek golden, bence goldenlar yasaklanmalı gsdleri tahrik ediyolar, zavallı gsdler onlara saldırmak zorunda kalıyo:(

    ya hakkaeden gsd manyak değildir benim bildiğim :S ben onlara hep güveniyodum ama hem ıtır hem sen böyle bişi yaşamışsınız. Bize pit saldırdı hala pitten korkan yok. kimse beni kaale almıyo

  1. Mathilda dedi ki...:

    bizde artık çilek azarlıyo herkesi. yılların birikimi:P

  1. Sheena dedi ki...:

    beni 5-6 aylık hamileyken pit bull ısırdı
    pit hamile değilgi ben hamileydim
    o da 3 aylık falandı, uyy dedim öğrendin mi len sen ısırmasını dedim öğrenmiş
    bir taşla iki kuş vudru bence melisi de ısırdı sayılır
    ama ben seviyorum onları hala
    tipleri güzel bence
    bence köpek dediğin basık burunlu olur
    uzun burunlu köpekler olmaz onlar köpek değil onlar bizim canımız onlara köpek diyen köpektir amin cümlemize maşallah