Aferin Bana

Haftasonu Şenlikleri 2

Evdeyiz çok mutluyuz :))

Hava güzel, sabahki gidicek mi gitmeyecek mi telaşı bitti, 5-6 defa dışarı çıkmışız, arkadaşlar da bulup oynamışız, annemin annesi teyze gelmiş ooh, daha ne olsun :))

Pirzola bile yedim günlük.
Ananem getirmiş.

Orhun abim de gelir mi diye bekledim ama gelmedi,
Ananem çok hain zaten ikide bir de kandırıyor beni,
Orhuun orhuun diyor evin içinde, kontrol etmek zorunda kalıyorum tüm odaları, geldi de ben mi görmedim diye!

Gezdim gezdim yoruldum, akşama kadar da uyumadım ooh,
şimdi eskisi gibi bütün gece uyurum ne güzel, anneme popomu yaslayıp.

Havalar da iyice sıcaklaşmaya mı başlıyor ne, yokuşu tek seferde çıkamadım nefes nefese kaldım,
annem artık yanında su taşımaya başlasa iyi olur!

Sıcakta da iyice çirkinleşiyor muyum ne,
burnumun ucu da iyice pembeleşmiş, alla allaa..





Öğlen bi 5dk kestirdim kapıya yaslanıp,
normalde minder-koltuk dışı yerler pek huyum değildir ama annem temizlik yaptı bugün,
o yüzden kapının önüne de yatabilirim,
her istediğimi yapabilirim bugün oley!




Artık pilim bitti,
annem de şu bilgisayar karşısından kalksa da yatağımızda yatsak temiz temiz,
sonra belki kafamı kafasının üstüne koyarım,
öyle daha rahat oluyo,
hem de kaçamaz! :))


7 yorum:

  1. Mimmi dedi ki...:

    en iyi köpek uyuyan köpek!!!

  1. Özge dedi ki...:

    kesinlikle :))

  1. Mathilda dedi ki...:

    daki dakkk :) benim köpeklerimin hiç yastığı yok biliyomusun:( bize versene sen o yastığı.
    ayrıca çilekin de burnu pembe, hemi de döneminde, istermiydin?

  1. Özge dedi ki...:

    çileği benden çok duck isteyebilir :))
    sırf burnunun ne kadar pembe olduğuna bakmak için yani başka bir şey için değil :))

    yastığı verelim size, oh ben de kılıf değiştirmekten kurtulmuş olurum.
    duckı da veriyim, ama kılıflarını kirlendikçe değiştirmen gerekir yoksa çok kızıyo :)))

  1. Mimmi dedi ki...:

    ya nası yani yastıklarını yemiyorlar mı?

  1. Özge dedi ki...:

    aa yastık yeniyo mu? :D
    uyumak için diil mi ki

  1. Mimmi dedi ki...:

    ya ne biçim köpekleriniz var sizin?
    çıkın takip listemden :(
    depresyona sokuyorsunuz beni :(((