Aferin Bana

Temiz Köpek

Ne komik çocuk bu duck,
şaka gibi..

Bugün banyo yaptı akşamüstü, kurulanma faslı da bir saat sürüyor tabi..
O mu yıkanıyor ev ve ben mi yıkanmış oluyorum pek anlamıyorum ama pek eğlenceli oluyor yine de..

Bu arada banyo sonrası havluyla kurulattı bana, hırlamadı :)) Ama orhuna kızdı pek dokundurtmadı havluyla, olsun bu da bi gelişme olarak algıladım :))

Neyse konuyu uzattım yine :))

Temiz titiz oğlum artık poposu da temiz olduğu için ve çarşaflar üç günlük olduğu için (henüz değiştirmedim) her zaman gidip yatağa yattığı halde hayatta yatmadığı yerdeki yatağına temiz bir örtü yaydığım için gitmiş ona yatmış :))

Salondaki koltuğa geldi az önce, koltuğun üstündeki örtüyü de kaldırdık öyle oturdu..

Kıymetlidir tüylerii :))

2 yorum:

  1. Unknown dedi ki...:

    akkıllı oğlan bu
    paşa bu paşacık

  1. Özge dedi ki...:

    işte bulmuş hizmetçisini çalıştırıyor bizi :))
    sabah da ağaçlara sürtünmeden tamamladı yürüyüşünü, aman çamur olmasın :)))