Aferin Bana

Çılgın Cuma

Çılgın cuma devam ediyor :)

Eve bir geldim bizimki camını açmış ordan bana bakıyo :))
Düşücek aşağı deli, iyi ki erken gelmişim ışığı kapalı unuttum diye..

Sonra tabi delirmeler atlamalar zıplamalar sırasında heyecandan neresini nereye koyacağını bilmediğinden patisiyle gözüme bi yumruk attı yanlışlıkla,
mor çatı kadınları gibi kırmızı göz oldum :))

Evi talan etmiş zaten, koltuk minderleri havada uçuşmuş,
biz yokken eve kızları atıp çılgın partiler mi veriyor anlamadım ki..

Neyse akşam yürüdük ettik rahatlamıştır dedim,
oturduk tvnin karşısına..

O tabi yamanın köşesinde,
ben de yanında,
popo popoya tv izleyerek kabuklu fıstık yiyoruz,
sehpa da onun önünde, kolam duruyo bardağımda..

Bi baktım fıstığı yedi sonra da bardağımdan kola içiyo,
öyle de bi rahat ki,
sanki bu onun rutiniymiş gibi :)))

Benim baktığımı gördü, görmemiş gibi tvye bakıyor falan :))

Haspam yaa,
eskiden de bikaç defa ayranımı içmişliği var öyle,
hatta bi keresinde arabadayız,
duck da güya arkada oturuyor ama kafası ortamızda tabi,
biz de dürüm yiyoruz ve ayran içiyoruz,
tam ayranı içicem, dudağıma bi dil değdi resmen,
bi baktım aradan dilini sokmuş ben içerken benim ayranımı içiyo :)))

Deli oğlum ya,
bütün labradorlar böyle mi yoksa dak mı böyle deli onu çözemedim henüz ama çok mutlu ediyo beni bu ördek :))

1 yorum:

  1. Mathilda dedi ki...:

    aaa terbiyesize bak. hiç benim köpeklerim kola içmez. hıh.
    tilya makarnanın sosunu tabağın üstünden yalayıp gidiyor, o sayılmaz bence, sayılmamalı. Çilek de tezgahtan pizza çalıyor, bence o da sayılmaz. kola mı? aaa terbiyesiz dak, ne ayıp şeyler bunlar ya.