Aferin Bana

Evde de böyle hareketli mi?

Duck ile ilgili en çok sorulan soru "Evde de bu kadar hareketli mi?"

Cevabı tabiki de EVET ama önceki deneyimlerime dayanarak "hayır, evde sakin bir köpek" şeklinde bir cevap veriyorum, sonrasında ki tepki de istisnasız "aa iyi o zaman yoksa düşünemiyorum evde bu kadar hareketli köpek" oluyor..

Ama istisnasız yani, çoğu kişi aynı soruyu soruyor ve hayır dedikten sonra böyle bir cevap veriyorlar..

Peki doğruyu söyleyip Evet dersem mi ne oluyor?

Önce bir dehşet içinde bakışlar geliyor, ardından uzun uzadıya ee napıyorsunuz peki, salondaki eşyalar falan noluyor, neler yapıyor mesela.... gider de gider böyle :)

Ne mi yapıyoruz,
evde mesela ıvır zıvır eşya bulundurmuyoruz ki zaten biz de ıvır zıvır sevmeyiz,
koştururken kayıp düşmesin, çarpmasn diye koridorda falan halımız var mesela,
koşarken dönüşleri yumuşak olsun diye koltuklara atlayıp ordan güç alarak dönüp koşmaya devam ettiği için koltuk önüne sehpa falan koyamıyoruz, çarpıp canı acımasın diye falan filan.. :)

Ama genelde bunları sabah yürüyüş sonrası, çok sevindiği zamanlarda ya da biz yokken bunalırsa yapıyor..

Onun dışında yavaş koşturmalar :))

4 yorum:

  1. Sheena dedi ki...:

    hahaha evde de böyle hareketli mi komik bi soru olmuş :D
    hareket ne görmediniz siz de? denemek ister misiniz ben ne desem boş yaşanmadan anlanmaz de
    ben karar verdim sen bernard alcam hem kocaman hem hantal bence :D

  1. özge dedi ki...:

    mastifler de öyle hantal ya,
    koltuktan inerken bile uyuyakalanından var bizim bi arkadaşta :))

    ama sen bernard daha tatli o ayri.

    http://www.petarkadas.com/uye/m.bahar/fotoalbum

  1. Mathilda dedi ki...:

    ben de danua alcam, en güzeli danua. ya bizim 9 kiloluk duffy koşarken koca çekyatın yerini olduğu gibi değiştiriyor :S ben anlamıyorum onu. Üstelik 7 yaşında. koşarak bi zıplıyo çekyata, uçuyo çekyat :S
    ay çok şükür benim kızlarım evde sakin. höyt diye bağırıyorum ve 18 sn kadar sakin duruyorlar. şükürler olsun. al yanına bi tane birbirlerini yedikleri için eşyalar yerinde duruyor.

  1. özge dedi ki...:

    lucky ile deneme yapalim dedik ama birak 1gunu 5saat dayanamadik ki..
    duck en azindan koltuklari itip kakiyo, iki kopek olunca kitaplik bile devriliodu az kalsin :))

    ya duffynin fotosu yok mu hiic, onu da koy onu da sevelim :D