Aferin Bana

lucky sonrası

lucky üstümüzden bir tır gibi geçtikten sonra duck da ben de henüz kendimize gelemedik,
birbirimize yaşlanmışız be dostum içerikli bakışlar atıp bacaklarımızı uzatıp yatıyoruz karşılıklı :))

duck dün tüm gün uyudu ve hayatımdaki en rahat günlerimden birini geçirdim,
bugün de inanılmaz sakin, kendi kendine takılıyor kuzum.

klasik müzikle iyice mayıştığını keşfettim bugün,
sanki önemli işler yapıyormuşuz gibi açtık mozart dinliyoruz,
dinledikçe yayılıyor,
şarkı bitince bi hıı yapıyor sonra yenisini açıyoruz,
bugünü de böyle sakin atlatırız heralde.

öğlen yürüyüşüne çıktık,
normalde koşa koşa 15-20dkda bitirdiği yolu 45dkda yavaaş yavaaş, sakiin sakin koklayarak bitirdi,
gelince zaten üstüne bir iki saat daha uyudu.

arada bir almak lazım bu lcukyi :)

işin komik yanı yatak odamızdan da pek çıkmıyor, çıktığı anda da böyle bir bezgin bakışlar ve kafasını taşıyamama durumları :))

hasta mı oldu diye korkmadım değil yani..

şu yorgun bakışlar ve uyuya kalmış hali herşeyi özetleyebilir sanırım :)



1 yorum:

  1. Unknown dedi ki...:

    ahahahahaha
    geçmiş olsun duck efendy
    :)))