Aferin Bana

Asi'den haberler ve romantik Duck



2aylıkken vahşi olmayı becerebilen kızımız Asi delisi gitmiş şantiyede korksa bile keçilere havlıyormuş,
dün telefonda da duydum o kart ve de tatlı sesini :))
İyice şantiye köpeği olmuş, ustalarla uyumuş, plastik paspaları falan kemirerek geçiriyormuş zamanını..
Balıklı mamasını da sevmemiş tabi haspam, löp et yer o, kim tutar asiyi, balık da neymiş, çok kibar hıh! duck yesin balıkları! :))

duck keçi görünce sessiz sessiz bakıp uzaktan hafiften ürkerek kokluyor,
bu da ırk farkı oluyor heralde :))

*

Biz de tabi burda onu özlüyoruz..
Konu özlemek olunca duckın üstüne hiçbir canlı tanımam :)
Dün gittiklerini ve uzun süre de gelmeyeceklerini anlayınca yine efkarlandı duck,
asinin oynadığı oyuncaklarla oynayıp onun yattığı yerleri gidip yaladı durdu hafif ağlama sesleriyle,
bütün gece de babasının tarafında yatıp kafasını da asinin yattığı yere doğru aşağı sarkıtıp uyudu,
ikisini koklaya koklaya ooh :)

Ben temizlik amaçlı ufaklığın oynadığı oyuncakları falan da yıkamıştım o yüzden aramız bozuktu biraz ama minik bir kalp vardı, onu saklamış meğersem bugün de onunla takılıyoruz.. :)





onun dışında dılarıda eğlence devam ediyor tabi duck için,
az önce az kalsın bir köpek çıkıp iki köpek dönüyorduk eve :))

geleneksel öğlen yürüyüşümüzü yaparken gezdirme kayışıyla birlikte koşturan minik bi köpek gördük,
cins adını unuttum şimdi ama bu uzun tüylü kulaklılardan :)
sevdik tabi deli deli, etrafa bakındık ne sahip var ne bişey,
yavrucak da belli deli gibi aç, etrafı koklayıp duruyo ve nerde bir birikinti su bulsa deli gibi susamış bi şekilde içiyo..

güvenliği aradım hemen,
aşağıdaki kapıya getiriyorum bir sorun kaybeden olmuş mu..
iki köpek olunca 5dklık yeri 30dkda yürüdük tabi, neyse gittik dedim gelip alan olmazsa bırakmayın sakın sokağa, numaramı verdim arayın bende kalır sahibini bulana kadar falan.. cebimdeki ödül bisküvilerini duckla ikisine paylaştırırken telaş içinde bir adamcağız geldi neyse ki,
köpeğini arıyormuş sabahtan beri, yukardaki güvenliğe sormaya gitmiş onlar da bizim oraya göndermiş hemen..

çok sevindi baya teşekkür etti falan, gönderdik kuçuyu, arkasından baktık bi de duckla türk filmi modunda :)

şimdi uyuyoruz
ve az önce duckın uyurken klavye sesinden çok rahatsız olduğunu fark ettim,
daha fazla yazarsam odayı terk edicek sanırım kötü kötü bakıyor :))

1 yorum:

  1. Unknown dedi ki...:

    ah canım benim duck paşası...
    yerim ben seni beee
    çapkın ve romantik :))))
    uyumanız bile aynı balımla