Aferin Bana

yemek

kendi kendime yemek yapmak çok sıkıcı geliyor, hep de yakıyorum zaten..
ben de bu bahaneyle kendime yemek yaparken ducka da yapmaya karar verdim :)

gittim yukarıdaki kasaptan kemik ve işte köpeklere verilebilecek et aldım suyunu kaynatmak için..
kemikleri yemiyor midesi bozuluyor ama suyunu içebilirmiş :))

(henüz çiğ et fikrine alışamadığım için pişmiş yemek yapayım dedim)

geçen gün bir forumda bizim okulda veterinerlik fakültesinde okuyan bir arkadaşımın yazdığı menüden kendimize göre de birşey uyarladım..

etle birlikte havuç, patates, kabak ve pirinci de kaynatıp minik minik parçalicam, soğuyunca da mama gibi yapar veririm :))
üstüne de sarımsaklı yogurt hehe nasılsa kimseyle öpüşmeyi düşünmüyor bu gece :p

şimdilik eğlenceli geldi,
sabah zaten o öğünlük kuru mamasını yemişti..
akşam öğününe göre bir miktarda da bundan veririm işte.

ikide birde hasta oluyor belki böyle güçlenir bilemedim,
anneannem gibi oldum iyice :))

bu arada duck paşanın keyfi yerine geldi akşam olunca,
biz de uzun yürüyüşe çıkalım dedik :)

önce yasak olan basket sahasına girip gizli gizli çılgınlar gibi topla oynadık.. bütün gün yatmış olmanın verdiği dinlenme haliyle delirdi bizimki, topu atmadığım halde önce bir on tur atıyor sonra gelip atmamı bekliyor :))

ardından gittik bir şaynanın evlerinin önünü kokladık, ordan devam edip viskynin evlerinin önüne geldik ki o da ne,
babası viskiyle oynuyormuş bahçede :))

duckı da görünce hemen çıkardılar, oynadı veletler :)

visky boxer-rot kırması dişi bir köpecik :))
boyutunun maşallahı var ama duckı görünce oynamak için ağlayan bir şişko şirin :)

duck normalde kızlarla oynamak yerine başka amaçlar peşinde koşar ama bu şekilde erkek erkeğe gibi oynadığı köpekler ya dişi rottweilerlar ya da işte böyle erkek görünümlü iri köpekler :))

korkuyor sanırım üstlerine çıkarsam beni döverler diye..
ama golden ya da labrador görünce dayanamıyor hemen yine üstte :))

neyse işte bir de visky ile oynadılar çılgınlar gibi,
bir de üstüne bu bahsettiğim paralel yollardan yürüdük ve geldik..

o camda babasını bekliyor her akşam bu saatlerde olduğu gibi,
gelmeyeceğini fark edince gelir yanıma..
ben de mutfakta yemek peşindeyim,
bakalım sevicek mi:)

aslında bir de şöyle bir şey var ama,
neyse o sonra :)
http://www.instructables.com/id/DIY-Doggie-Diner/step6/Stir-it-up/

0 yorum: