Aferin Bana

lucky bize gelirse

Dün lucky bizdeydi.

Gelirken yolda işedi kakasını yaptı kustu,
koşuyolundan çengelköye gelene kadar başına gelmeyen kalmadı çocuğun :))
ama neyse ki sonra inanılmaz eğlendiler..

duckı bir kez daha sevdik yamanla,
40günlükten beri yollarda çocuk ve bir kere bile arabada herhangi bir şey yapmışlığı yoktur,
çişi gelse bile ağlardı minicikken :))
yoksa datçadan istanbula gidip gelirken 12saat inanılmaz zorlanırdık heralde.. :)

neyse,
ikisi birlikte öyle komikler ki birbirlerinin kopyası gibi hareketler.
iki labrador çok güzelmiş ama ikisi de oyuncuysa belli bir saatten sonra ölmemek için direniyormuş insan evde :))

bize ne oluyorsa,
onlar oynadıkça biz yorulduk, en sonunda gece ayrı odalara kapadık, önce duck ağladı tabi herhangi bir kapının kapalı olmasına hiç alışkın olmadığı için, sonra mecburen alıştı..

Sabah uyanınca hadii yeni baştan..
Bıraksak akşama kadar yine öyle oynarlardı heralde ama götürdük :)

Asi bizdeyken daha farklıydı,
resmen bir alman çoban göpeği tavırlarındaydı iki aylık bile olsa,
duck oynamak istedikçe bi havlıyordu, ısırıyordu duckı hizaya sokuyordu, yaklaştırmıyordu çok :))
Bunların ikisi de birbirinden beter, uyumamak için koştukça koşuyorlar.

Duckın en sevdiği oyun olan ağzına bir şey alıp göstere göstere kovalanmayı luckyde kovalamak olarak seviyormuş,
bu açıdan çok uydular..
Genelde diğer köpekler anlamıyordu duckın bu bak bende ne var hadi kovala beni de al bunu oyununu, o yüzden oynasana havlaşmaları başlıyordu :)

Bir de ısırmaca :))
Oğlum tam bir dana olmasına rağmen şu anda ısırmaca oyununda küçük lucky önde gidiyor,
direk duckın bacaklara saldırıyor, duck yerde! :))

Çok kuduruk oldukları için pek fotoğraf çekemedik ama olsun.
luckyi almadan önce de arabanın karlarını temizlerken kızımızla oynamıştık,
onları da ekleyeyim kar olayı tamamen bitmeden :) Benim favorim camdan birlikte bakarlarken çektiğim. Diğerleri eğlencelik..

Bunlar almaya gitmeden önce :)






bunlar fotoğraflarını çekmek için zorla tutmaya çalıştığımız anlar :))









bunlar da kendi hallerindeyken yakalayabildiğimiz düzgün olan fotoğraflar :))














7 yorum:

  1. Unknown dedi ki...:

    harikasınız siz yaaa:)
    tıpkısının aynısı iki danacık
    deli deli koşmuşlardır evde
    :)))) canlarım benim yaa

  1. Özge dedi ki...:

    çok zormuş ama iki delidana yaa :))
    öğlen geldi, gece yarısına kadar koştular, tek mola luckynin çiş için orda burda durmasıydı heralde izledikçe yorgunluktan ölüyorum sandım :))

  1. Mathilda dedi ki...:

    yaaaaaa ben de bebek labrador isterim ya :( ben de istiyorum banane bana verin.
    sen şimdi bir de o yavruyu 5le çarp bizim evde bebek köpek büyütme günlerimizi düşün:))

  1. Özge dedi ki...:

    yine çilek belki usludur biraz ducktan,
    duckın luckyden farkı yok luckynin ducktan, delirdiler resmen :))
    ben 1günde pes ettim valla, gönderelim sana bebek labrador :))

    yalnız duck resmen bu koca haliyle dayak yedi ondan, büyüyünce korumamız gerekicek heralde duckı :)))

  1. Unknown dedi ki...:

    anaaa
    sizin bebek labrador çifliğiniz mi var

  1. Özge dedi ki...:

    lucky göndericem :))

  1. Mathilda dedi ki...:

    çilek büyüyünce uslandı, duck da uslanacak. tilya çok kuduruk mesela, evde bir odadan bir odaya yürümeye çalışırken bile yanında eline zıplayıp duruyor salak, öyle bi tip.
    benimkiler de arada bi kuduruyo resmen dişlerinin tak tak birbirlerine vura vura. 2 köpek süper o açıdan haşat oluyolar:))