Aferin Bana

nerde duck?

1-2saat önce evde sessiz sessiz duckı ararken salona bir baktım,
mutfaktan salatalık kapmış,
babasının yerine geçmiş,
yetenek sizsiniz türkiye izliyo

gülmekten öldüm :))
çekemedim tabi fotoğrafını ama hayatım boyunca unutamicam heralde o halini :)))

hıyarlı babam benim,
kıllı oğlum :))

az önce de yatağa yattı heralde diye bakınırken baktım kendi küçük odasına gitmiş şu şekil yatıyor ayıcığım :))



anlaşılacağı üzere bugün ayrı takılıyoruz biraz :))

not: tamamen açık renk olduğundan kilolu görünüyor, renkle alakalı, göz yanılması yani, yoksa 30kilocuk :))

15 yorum:

  1. DKK dedi ki...:

    duck senin o poponu yerim ben
    tembel danacıklar gibi uyuyorsun sen yaa

  1. DKK dedi ki...:

    duckie dostum
    giller takvimi 13 ekim çarşamba 2010 tarihinde sana benzer bi foto var
    sanırım sensin
    topaçım benüüüm

  1. özge dedi ki...:

    hihihi evet o duck :))
    hatta blogda da vardi o fotosu,
    traşlı hali :)

  1. DKK dedi ki...:

    fark ettim kuyruğundan
    neden traşlattınız ki

  1. özge dedi ki...:

    yazın bi ara mama değiştirdik bi de mevsimsel tüy dökümü başlamıştı deliriyorduk evde heryer tüy, bi de benim alerjik astımım var korktuk biraz tüylerden :))
    duck da sıcaktan bayılacak gibiydi yürüyemio koşamıyo biz de kestirdik ama inanılmaz rahatlamıştı o da biz de :)

  1. Mathilda dedi ki...:

    itiraz ediyorummmmm. ben geldim kaçılın. Labradorların tüyleri kesilmez. Çilek'in kocasının tüyleri 2. kesimden sonra çıkmaz oldu sırtında, ve alerji başladı. Sabah akşam bilmembişi yağı sürüyorlardı tüy çıksın nolur diye.

    Ayrıyeten labrişkoların tüyleri çift katmanlı yapısından dolayı kuçuyu güneşten, sıcaktan ve soğuktan korur. Goldenların tüyleri de kesilmemelidir ancak onu da keserler. Köpek açısından sağlıklı olan mis gibi saçlarını sala sala gezmeleridir. Yaşasın tüyler, yaşasın tüy dökümü.

    sunumum itti öptüm gidiyom ben.

  1. özge dedi ki...:

    evet evet o iki katmanlı yapısı yine aynı kalıyor ama ben de bir daha kestirmeyi düşünmüyorum o zaman bir panik işte,nefes alamıyordum falan..
    bir de her zamanki gibi normal bir tüy dökme değildi, dokunamıyordum tüylerine..
    neyse geçti gitti :)

  1. Mathilda dedi ki...:

    Dönem dönem oluyor öyle, geçtiyse süper, ne yediriyorsan ona devam et:) köpeğin tüy dökümü beslenmeyle çok alakalı çünkü. Bizimkiler şu an nerdeyse hiç dökmüyo. Bazen öyle oluyordu ki hergün süpürsen evi yine de bir sürü tüy oluyordu.

  1. özge dedi ki...:

    o zaman tavuklu bir mama yiyordu alerjisi de varmış sanırım ondan oldu öyle,
    şimdi balıklı yiyor baya mutluyuz şimdilik bakalım :)

  1. DKK dedi ki...:

    balım oyalarda bi tüy döktü ondan sonra tüy müy kalmadı zuahahahha
    allahım kızın evi tüy dolmuştu rezil olduyduk
    annem bilem kızdı bana oyaya iş çıkardık die:((
    hangi mama yiyor duck paşa hazretleri

  1. özge dedi ki...:

    duck paşa hazretleri specific diye bir mama yiyor, veterinerimiz önceden de önermişti de biz pek bilinmedik diye almamıştık en son onu denedik, adamın bir bildiği varmış demek ki dedik hatta sonra :))

    orijen bile mahvetmişti bizi bu tüy konusunda :)

    bir de tüyler için sarımsak tableti, balık yağı falan verenler varmış işe yarıyor mu acaba onlar :)

  1. Mathilda dedi ki...:

    hahahah Derya ben onların alayını 5dakkada süpürdüm ya aşkolsun. yine gelin yine süpürücem hadi. canım süpürmek istiyor. Bişey diycem Özge sen de istanbuldasın. o zaman biz niye buluşmuyoz. buluşalım evet güzel fikir, ben bildim bunu da ben bildim.

    sarımsak tableti ömrüm boyunca kullandım etkisini bilemiyorum, tam anlayamadım ama etkili gibime geliyor. balık yağını da şimdi veriyorum ara ara çiğ beslediğim için.
    Ayrıca balıklı mama güzeldir. Orijen de çok güzel osurtur oh mis.

  1. özge özbek dedi ki...:

    of sorma zaten duck çok osuran bir köpek saolsun ama orijen yedigindeki kokuyu unutamicam hayatım boyunca :))

    biz de verelim bari sarımsak tableti,
    vete de bi soriim,
    nerde satilio, bi tane mi var marka olarak ya da en iyisi hangisi?

    bi de evet buluşabiliriz ama siz karşıdasınız sanırım, biz anadoludayız :))

  1. Mathilda dedi ki...:

    ben anadoludayım, ümraniyede. Derya beylikdüzünde, yoksa büyükçekmecemiydi :S sonuç olarak uzak bir yerde:)
    Sarımsak tableti yerine sarımsağın direk kendisini de verebilirsin, benim vet öyle yapın diyor.

  1. özge dedi ki...:

    aa süper, biz de çengelköy-ümraniye arasında bi yerdeyiz :) ata2de.
    deryalar uzakmis ama olsuunn :)

    iyi o zaman bu iki gündür sarımsaklı yoğurt yiyodu zaten duck çaktırmadan :))
    günde 1diş falan mı, çok gelmez mi :D