Aferin Bana

Yazık daka hasta dak


Aman tanrııımmm,

babamla yürüyüş yaparken ne yediysem mahvetti benii..

Ben de ne güzel seviniodum babam annem gibi ikide bir çekiştirip de ağzımdakileri çıkarmıyo diye, söz artık herşeyi yemicem, bazı şeyleri yicem..


Geceleri karnıma tuhaf birşeyler oluyor mırın mırın dolaşıyorum evin içinde bir türlü uyuyamıyorum, bir oraya yatiorum bir buraya.. Kakam gelince de hemen bezin oraya gidiorum ama bi bakiorum ki ben taaa nereye yapmisim, hem de su gibi, popoma bakiorum nolmuş bozulmuş mu diye, anlamiorum ki aynı görünüyo..

Sonra midem bulanio, kusuyorum. Çok üzülüyo annem.


Sabah babam bizi doktora bıraktı beni iyileştirsin diye. Orayı da seviyor muyum sevmiyor muyum anlamadım gitti. İlk başta çok eğlenceliydi annemle doktor konuştular bir sürü, ben de keyfime baktım oynadım, sonra beni yine o masanın üstüne çıkardılar, bacaklarımla oynadılar. Çok acımadı bu sefer derken yine yatırıp birini bi bacagimin ordan digerini de diger bacagimin ordan iki tane igne yaptilar, o kadar çok acidi kiiii, bi sürü ağladım. Neyse sonra ateşime bakmak için ayağa kaldırıp sevdiler.. Popoma bişey soktular ama neyse canım acımadı diye ses çıkarmadım, bi yandan da annem seviodu zaten beni oooh.


Herşey iyi güzeldi bir iki tane çubuk çaldım, eve kadar da yürüdük falan ama gelip de yemegimi yiyince kötü oldum, ilaçlar ağır gelmiş. Kustum yine bi sürü, annem lapa yaptı bana. Biraz önce de ilaçlarımı aldı, uykum bitsin sonra içicekmişim tekrar kusmamak için.


İyi olurum inşallah artik.

Herkes evde olsun da ben iyi olurum, hastayken annemler nerde kaldı diye endişelenince daha kötü oluyorum, uğraştırmasınlar beni.

0 yorum: