Aferin Bana

Tasmam çıktı hiii


Heyooo yeni mama almış babam banaa,kendi gelemiyo diye de köpektne korkan çocuklarla göndermiş hihihihi.

Ben hani büyüyorum ya artık, çook enerjikleşmeye başladım, öğlenden sonra hem karnım acıkıyo hem de böyle deliler gibi koşmak istiorum, koşamıyosam eve zarar vermek istiorum falan..
Annem de anladı, benim sinirlerim tepeme gelmeden hemen hoop dışarı çıkıyoruz hava kararmadan, daha eğlenceli oluyo, yaaagh bi de gece çıksak kocaman kemik kadar süper olucak ama hadi neyse affediyorum annemi.
Dışarı çıkınca da hızlı hızlı koşmadan kendime gelemiyorum, artık güçlendim ya iyice çekiyorum annemi, hatta güvenlikteki abiler dalga geçiyolar hihihihi. İşte dışarda koştururken ben çimenlikleri görünce hemen hemen kendimi oraya atmak için heycanlandım tasmam birden bi koptu hiiiiiiii az kalsın annemi kaybediyoduummm, ödüm koptuuuu hemen geri koştum yanına pıtı pıtı, azcık da korktuum için suratım böyle yeni uyanmış da kapı çalmış şaşkınlığında oldu annem çok güldü hihihi, hemen babamı aradı ona anlattı o da güldüüüü hihihi. Çok mu tatlıyım nee, neyse ki hemen düzeltti annem tasmamı da rahat rahat gezdim.
Yarın veterinere gidip bana tasma alıcakmışız yeni, çok heycanlııııı.

Bir de migrostaki abiler bez getiricekler bana birazdan, bu seferki hemen bitti diye iki paket istedik inşallah vardır da annem evden çıkıp da almaya gitmek zorunda kalmaz.

Napiim, çok sıkılıyorum yalnız kalıncaaaa, hihihi.

0 yorum: