Aferin Bana

Böööö

Tuhaf bi gun bugun,
henuz yatak odasinin kapisinin onune cis yapmak disinda bi vukuatim yok,
cok sıkıcı.

Sabah gec kalkti annemle babam, sıkıldım.
Babam çıkmadan biz çıktık, arabayla gideriz diodum gidemedik, cok sıkıcı,
Eve geldik şimdi kös kös oturuoruz.
Annem dio ki, yarına kadar böyle oturucakmışız.

Akşam babam yokmuş,
Annem de bir arkadaşıyla buluşucakmış yalnız kalıcakmışım,
çok kötü çok.

Oysa dün ne güzeldi,
bir tamirci geliyordu diğeri gidiyordu, evimizin herşeyi bozulmuş galiba..
Sonra annemin arkadaşı geldi hemen çıktık onunla gezdik bir sürü,
Annemler yemek yemek için çıktıklarında da annemin en sevdiği ayakkabısının topuğunu parçalamıştım bi güzel..
Yazık çok üzüldü, babam da anlamadim hem bana hem anneme kızdı, onunla dalga gecti falan..
İyi mi yapmışım kötü mü anlamadım.

Sonra zaten hep uyumuştum.

Bugün de birileri gelse ya,
huufsss.

0 yorum: