Aferin Bana

orhun abi-çubuk-elbise

Ben babam gitti, kesin gitti diye üzülürken uyanık annem orhun abimi çağırmış ben daha fazla üzülmeyeyim diye, oh iyi oldu.. Orhun abim de benim gibi küçük ya, her istediğimi yapıyorum ona, kızsa da sallamıyorum, çok eğleniyorum o yüzden. Haftaya annem belki bir yerlere gidecekmiş, o zaman da bana orhun abim bakıcak oleey. Ama hemen gelsin yine de annem, istemem ben öyle hem annem yok yanımda hem babam, evi mahvederim vallahi..

Neyse işte orhun abimle çok eğlendik, ders notlarını kaçırdım peşimde koştular, yemeklerini çaldım kızdılar, bi de bana pirzolalarının kemiklerini getirmiş oooh. O geldiğinde benim yatağımda hep birlikte uyurduk ama ben bu defa babamı özlediğim için yine onun burda bıraktığı bavulunun üstünde uyudum yatağın yanında, orhun abim de benim yatağımda uyudu. Sabah da birlikte sponge bob izledik, çok seviyorum o çizgifilmi ama sonra uyuyakalmışım ben, olsun..

Akşam da anneannem geldi orhun abiyi almaya, hep birlikte yürüyüşe çıktık ne güzel, çook eğleniyoruz derken bir baktım annemle ikimiz kalmışız yolda, orhun abim yok.. Aradım taradım heryeri ama bulamadım, napalım ikimiz eve döndük. Yolda da kocaman bir dal buldum, hepsini eve taşımak istediğim için biraz yavaş gittik ama napalim.. Ama hemen de dikkatim dağılıyor benim, eve azıcık kalmıştı ki kuşları gördüm, peşlerinden koşayım diye dalı bıraktım, dönüp alıcaktım sonra ama unutmuşum, tüh.

Hihihi geçen gün ben yesilliklerin içinde dolasirken ne buldum anlatmayi unuttum ben sana, öyle her zamanki yerimizde dolaniyorduk, karanlıkta ileride kıpırdayan birşeyler gördüm hemen merak ettim koştum, birden aaay diye bagirdi bir kız, abi kızın üstüne çıkmış çimenlerde yatıyorlardı hihihihi, popolarina böcek kaçmıştır kesin, neyse annem hemen çekti beni, gitmek zorunda kaldim, yoksa ben daha koklardim onlari hihihi.

*

Hani babam gitmişti de evde yok ya şimdi, geceleri çok korkuyorum ben. Keşke aptal köpek olsaydım da anlamazdım hiçbişey, bu zekam beni öldürecek, ama korkudan. Gece annemle yatağımıza yattık ne güzel, heryerden çatır çıtır sesler geliyor evde, üst kattan patırtılar geliyor, dışarıda köpekler deli gibi havlıyor, evimizin camına kocaman insan gölgeleri yansıyor, sesler oluyor falan, öyle korktum kiii, tir tir titredi vüzudum durduramadım. Baktım annem de korkuyor ben korktukça, o zaman iyice korktum. Hem kendi odama gitmek istiyorum daha karanlık diye, hem de o odadan dışarı çıkamıyorum korkudan. Neyse öyle korka korka yorulup uyumuşum. Tabi çaktırmadan yorganın altına da girdim annemin yanına. Yavaş yavaş da iyice yanına kaydıım ooh. Sabah azcık kızdı bana ama olsun, hemen açtım karnimi, sağa sola yuvarlandım sevdirdim kendimi, öyle uyandım. Ama ilk kalkarken çok zor oluyoooooo,hemen uyanamıyorum:

Uyanınca da yemeğimi yer yemez dışarı çıkmak istiyor canım, huysuzlanıyorum, annemin ayakkabılarını getiriyorum, montunu getiriyorum, sonra çıkıyoruz dışarı. Geçen gün yürüyüşe kemirme çubuğumla çıkmıştım, annem alma onu yanına düşürürsün diye çekiştirdi ağzımdan ama bırakmamıştım tabi, düşürmüştüm. Bugün onu buldum, çook sevindim. Bazen kızıyorum hep aynı yoldan yürüyoruz diye ama öyle olmasaydı nasıl bulurdum ki çubuğumuuu, neyse ki başka köpek de bulmamış ooh, kemire kemire döndüm eve.

Yorgunluktan da uyuyakalmıştım ki kapı çaldı, çok heycanlı. Kapı çalınca birileri birşeyler getiriyor, yemek falan, o yüzden çok seviniyorum. Annem kapıyı geç açınca da dayanamıyorum kızıyorum ona, aa bekletmese ya insanları kapıda, hemen sevmem lazım, aaaa..

Bildim bildim işte, bu defa da bana hediye getirmiş başka bir amca. Kocaman kutu geldi, hemen açtık içini, ben üşüyüp de hasta oluyorum ya hani, üşümeyeyim diye bana içi yumuşacık kürklü deri elbise almışlar. Giyerken başta huylandım azcık ama giyince çook hoşuma gitti hemen yattım, kutunun içinden çıkan hediye kemirme çubuklarını da alıp kemirdim, ooh sıcak sıcak.. gece yatarken de bunu mu giysem napsam, yakası gerçi leopar desenliymiş, kızlar giyermiş öyle ama olsun, zaten beni kızlar koruyo, ben kızları severim hihihihi.




0 yorum: