Aferin Bana

Erkek Adam Olmuşum

Aman tanrıım,
büyüyor muyum ne,
çok zor bir gündü bugün!

Sabah ne güzel annemle babamla çıktık dışarıya, bir sürü gezdim eğlendim heyo heyo derken annem beni evde bırakıp gitti bir yere.. Ben de uzun uzun kalıcak geç gelicek zannettim yine, uyumuştum da azıcık uykum da yoktu, napsam napsam derken kız arkadaşımı(ama hareket etmiyor hiç) aldım çiftleşmece oynayalım diye annemlerin odasına götürdüm. Her zamanki gibi oynarken pipime birşeyler olduuu, kocaman olduuuu hiiiii, ben eyvah napıcam şimdi noluyo derken annem de gelmez mi, hiiii, yakalandim oyle..

Napicagimi sasirdim, hareket de edemiorum ya hareket edince pipim acirsa da bisey olursa, bi yere mi carptim acaba pipimi niye oyle sisti ki diye kara kara dusunmeye basladim oyle oldugum yerde kalip.. Annem gel diyor gidemiyorum,koş diyo koşamıyorum kaldım öyle..Bir de fotografimi cekip duruyor, rezil oldum resmen, insallah eklemez onları buraya..
Arada bir kontrol ediyorum pipimi hep aynı, neyse bi kontrol edişimde eski haline dönmüştü de hemen oturdum, kalkmadim bir daha, uyuyakalmisim..

Annem de ne hain, ben oyle korkudan uyuyakalmışken çaktırmadan giyinip hazırlanmış, tüm kıyafetlerini aynı anda giyse hemen anlarım ben, çaktırmamak için gizli gizli önce pantolonunu giymiiş, aradan zaman geçince gömleğini falan, bana vereceği süt kartonunun kapağını yutmayayım diye keserken uyandım. Kalktım hemen sütleri yaladım ooh derken bi kurabiyeyle kandırıp yine dışarı çıktı. Bir de müzik açmış ki hemen uykum geldi, gittim yatağıma yatıtm, o gelene kadar uyumuşum. Geldiğini de duymamışım bir baktım evde beni arıyor.. Ay bir sevindim bir sevindim, kuyruğumu kıvırta kıvırta sallarken bir de baktım ki çişim kaçıyo, hemen bahçee koştuk annemle, oh neyse az kaçırdım da rezil olmadım. Ama napim annem ya bi daha giderse diye korkup hep pesinden dolasmak istiorum, daha fazla tutabilirim sanmistim, hıh.
Pipim kesin bozuldu bugun..

Sonra babam geldi yemek yedik, hepbirlikte koltugumuza oturduk dizi izledik, aksam yuruyusumuze cikarken babam yine bizi arabaya bindirdi iki adimcik, sonra o gitti aa nereye gitti falan derken birsuru yuruduk yuruduk ne guzeldi. Derken siteye girdik, ben eve hemen girmek istemiorum o yuzden binanin arkasindan dolanip onune geliyoruz oyle eve girioruz.. Arkasindan dolanirken iki tane abla gorduk, kopeklerini bi yere baglamislar uzakta oturmus konusuolar falan, neyse biz yurumemize devam ederken kopek baglandigi yeri koparip kacip bi saldirdi bana, ödüm koptuuuuu..

üstüme çıktı yere düştüm, ısırdı hep sırtımı, annem itti kopegi, kizdi bagirdi falan derken sahipleri geldi,zorla çekti, ben ağlamamı durduramadım, yerimden kalkamadim cok korktum cok kotu oldum.. Annemin de elleri, dizleri titriyodu hissettim. Ama hemen aldı beni kucagina da eve tasidi yoksa yicekti beni orda o kopeek :((

Babamla konustuk simdi telefonda, eve geliomus, erkek oldun oglum artik, aglama oyle diyo bana, tamam bi dahakine ben de isirmaya calisicam oyle insallah yapabilirsem.

Hadi eve gelsin babam da iyice güvende olalim uyuyayim ben de rahat rahat.
Beni koruyan birileri olmadan pek rahat uyuyamiorum da ben hihihi,
kopeklerin en tatlisi, yuzkarasiymisim annem oyle sevio beni,
ama tatliyim dimiiiiii hihihi

0 yorum: