Aferin Bana

o kadar gitme dedim yine gitti


bu defa babam gerçekten gitti galibaa,
saat kaç oldu bekliyorum bekliyorum gelmedi,
dün gece eşyalarını da götürdü,
evden de daha hava aydınlanmadan çıktı.
yaramazlık mı yaptım acaba?
ben bir şey yapmadım ki, hep çok sevdim, gitmesin diye peşinden koşturdum, bir sürü oyun oynadım, ayaklarının ucunda uyudum..
yok yok kesin annem bir şey yaptı da gitti babam, hain anne.

ben de kızdım tabi anneme,
tüm oyuncaklarımı, havlularımı, eşyalarımı babam gibi yatağın üstünde topladım o gidince, söylene söylene, vikleye vikleye..
ama çok yorulmuşum onların arasında annemin yanında uyuyakalmışım.
yatak da mis gibi babam kokuyordu, sabah uyanamadım, annem zorla uyandırdı hadi saat onbuçuk oldu, hadi yemegini ye yürüyüşe hadi hadii koca popo diye diye..
iyi ki de çıkmışız yürüyüşe,
ben sinirli sinirli yürürken birden benekle karşılaştık,
bir amca var iki tane köpek gezdiren, köpekler de kocaman böyle buldog gibi boxer gibi bişey ama şişkolar ve kocaman çeneleri var ben korkuyorum. benek hemen benim korktuğumu anladı heralde, kızdı onları kovaladı benim için, sonra da datçadaki sultan gibi durdu öyle, ben kokladım heryerini, oynadım birsürü.. en sonunda annem çekiştirdi beni zorla, ikimiz de zor ayrıldık birbirimizden.
köpeklerin sahibi anneme dedi ki, benek koruyo sizi bizimkilerden dedi..
annem de bana dönüp ne hallere düştün artık kızlar mı seni koruyo oğlum dedi, anlamadım..
beni kızlar korumayacak da kim koruyacak kiiii hihihi
neyse işte eve geldik,
babamın terliklerini kaldırmamış annem, kapının orda duruyordu, onları koklayınca duygulandım yine, küstüm anneme gittim babamın burda bıraktığı bavulun üstüne yattım, hıh.

annem çağırdı beni birsürü ama duymuyomuş gibi yaptım kafamı çevirdim, hıh, anlasın hatasını da getirsin babamı.Ben yine de bekleyeyim kapıya doğru uzanıp, bu saatlerde gelir belki birazdan, inşallah, keşke.. Şimdi gece nasıl uyuyacağım ben o yokken, gelene kadar uyumicam uyumicam uyumicam hmzzzzzz.............


0 yorum: