Aferin Bana

İşte Karşınızdaaa Kocaman Köpek Duck

Dün çok huzursuzdum ben,
içimde birşeyler oluyordu, karnımda falan, annemi çekiştirip durdum ama o anlamadı ki kızdı bana,
beni evde yalnız bıraktığı için şımarıklık yapıyorum sandı, ben de şımarıklık gibi olmasın diye de oyun oynuyomuş gibi diil de hep ısırmak için gittim yanına, kızdı bana, bunalmış, oturdu bilgisayarının başına..
benim de karnım azcık geçti de yattım ama sonra yine başladı,
bu defa da annem hadi yatalim dedi yataga yattik, içimdeki şeyler durmadı ki bi türlü, ağlamaya başladım, baktım annem de üzülmüş korkmuş, yataktan attım kendimi aşağıya, başladım kusmaya..
çok korktum, iyi ki annem yanımdaydıı.
kustum kustum, annem temizledi, benim moralim bozuldu ağlamaya başladım yine..

pamuk annem aldı beni kucağına, yattık yatağa..
sırtımı karnına yasladım, o da yan yattı, kolunun altına da ensemi yasladım, birlikte uyudugum babamın sweatshirtunu de ön patilerimin arasına aldım, üçümüz sarılmışız gibi oldu, geçti ağlamam hihihi.

annem hemen sevdi beni iyice sakinleşeyim diye, kapa bakalim gozlerini hadi hayal kuralim dedi..
29ekimdeki gibi annem babam ben hepbirlikte cimenlerde kosturdugumuzu hayal ettik, onların yedigi pirzolaların kemiklerini yedigimi hayal ettik,akşam o kadar yorulmadan eve döndüğümüzü, üçümüzün sarılıp uyuduğunu hayal ettik sıcak sıcak.. kocaman hoşuma gitti, uyuyakalmişım hemen, rüyamda da koşturuyordum, annemi tekmelemişim azcık hihihiii, olsun çok seviyo o benii kızmaz.

Ben böyle güzel güzel rüyalar görürken çişim kakam geldi, indim yine yataktan, kapıyı açtıramadım bu sefer bezlere yaptıım, ama nasil kötü koktuu, annemi uyandırdım hemen, pis kokuyo temizleyelim dedim, temizledik ooh.

Sonra yine sarıldık güzel güzel derken babamın sweatshirtünün düştüğünü fark ettim, tam ağlamaya başlıyodum ki annem de fark etmiş aldı hemen, onu da patilerimin arasına aldım uyuduk.. Ooh ben yine koşturuyodum çimenlerde ne güzeel...

Derken birden bizim arabanın alarmının açılma sesini duyduumm. Aman tanrııııım, bu saatte babam olamaz ki. Ben daha o gün binmiştim arabaya, kokladım babamın poposunun olduğu yeri, bizden sonra binmemiş ki o da hiç.. Sonra bizim camın oraları kokladım, arabamızın camın önünde olduğunu anlamıştım, hmm ne olabilir o zamaan. Aman tanrııımm, hırsız vaar hırsız var demek kiiii.. İçimden birden böyle erkek gibi kocaman bir havlama sesi çıktı, büyüyo muyum ne, hiç öyle çıkmazdı ki sesim, ben bile korktum kendimden, wuuuhaw haw huaw.
Annem de endişelenmiş, arabanın ışıkları da gözümüze geldi çünkü, babam gelmediyse kim olabilir kii, derken camı açtık aman tanrım başka bi adam arabamıza biniyo, nasıl havladım bir sürüü, korkup kaçtı pis adam. Annem dedi ki o bizim arabanın yanındaki arabaymış, bizimkinin aynısındanmış, korkma, yok bişey oğlum hadi yatalım dedi de inanmadım. İlk defa koruma içgüdüm harekete geçmiş, peşini bırakır mıyım hiç. Neyse ben öyle düşünürken düşünürken yine tam da gözlerim kapanmış ki birden tıkırtı geldi evden, ben yine aniden bi havladım, erkek vahşi köpek gibi havladım hem de, süperim ben. O ses neyse sustu benim yanına gitmeme gerek kalmadan. Neyse ki odadan çıkmama gerek kalmadı, yoksa annemi de çağırabilirdim yanımda korkudan. Ben yine de bi babamın gelmediğinden emin olayım diye gittim kapıya yavaş yavaş, kapıyı kokladım, geldim odamızda annemlerin dolabını kokladım, gelmemiş..Peki, ben de yine kıvrıldım annemin ayakucuna uyudum öyle..Sabah da zaten kafamı koydum karnına da öyle uyandırdım hihihihi. Hem dedi ki, özleme artık gelicek baban, kızarmış yoksa ben hep böyle yaparsam, kocaman olmuş gibi davranıcakmışım, büyümüş adam olmuşum ben. Oleeyyy.

Hadi gidelimden sonra şimdi de hadi kalkalım demeyi öğrendim, öyle denildiğinde hoop atlıyoruz yataktan aşağıya.. Annem öyle kocaman oldun artık, üzülme baban da gelicek dedi ye, çook sevindim,bir de hadi kalkalım deyince bizim yataktan bi atladım bacaklarım açıldı yine. Ay çok acıyo ama öyleee, popomdan itiyo annem kalkıyorum hemen hihihihi. Ama sevincimden içimde bi enerji patlaması oldu, bizim turuncu koltuğa tersten atlayıp oturdum, of ne kadar yüksekmiş o koltuk, neyse ki yumuşak. Sonra ordan indim hemen örtülü koltuğa atladım, onunda arka kısmından aşağı atladım, evde koştum koştum sakinleştim, oh.

Yemeğimizi yediik, basket sahasında top oynadıık, çimenlerde koştuuk, köpekler gördük koklaştıık, çok güzel başladı bugün, ohh.

Artık annem işe gidicekmiş, evde olamayacakmış ama bana bakacak birini bulacaklarmış mutlaka, öğlen gelip oyun oynicakmış benimle. Büyümüşüm ya, tamam dedim. Hem dün zaten tam 5 saat uslu uslu bekledim. Artık hem sabahları da erken kalkıp yürüyüşe çıkacakmışız, karanlıkta. Sokaklarda koşabilicem araba olmadan, çok sevindim. Akşam da annemin geldiği saatte tüm arkadaşlarımın babaları da onları gezdiriyo olduğundan daha çok arkadaşla karşılaşıcakmışım, ona da tamam dedim.

Şimdi alıştırma gezmeleri yapıcaz bu hafta, çok heycanlı. Annem de öğenleri evden çıkıcak ki alışayım ben diye, ya ama gitmeseydin çalışana kadaar, lütfen lütfen lütfeen dedim ağladım. Tamam hadi bir iki saat her gün dedi, anlaştık. Spora gidicekmiş ben evde beklicekmişim. Aslında dışarı çıkması iyi oluyo annemin, hep bi oyuncak getirio bana, çok acaip seviniorum. Babam da gelse de onun da ayaklarini yalasam uyurken hihihihihi.

Ay dün geceyi çok sevdim, içimde başka köpek varmış gibi, ne güzel korudum arabamızı,
hihihihi.

0 yorum: