Aferin Bana

mama kabı

dün ducka çok lüzumsuz bir şekilde yeni bir mama kabı aldım,
porselen :)

eve gelen her yeni şey gibi bunu da büyük bir heyecanla karşıladı tabi duck.

ne olduğunu anlayınca da hemen kendi yemek yeme bölümüne geçip eski kabını burnunun ucuyla azıcık itti :)
evet dedim oraya koyucaz.

yıkadık ettik heycanla bekliyor tabi hala,
mamasını yedi, bitince şu çok içiyor diye yıkayıp içini su ile doldurdum ikinci kap suyu olsun diye.

tabi taze su içme telaşıyla mama kabının yanına gelince fark etti içindeki köpek figürünü.

aa köpek mi bu,
koklasam kokar mı acaba,
acaba oynayabileceğim bir şey mi?

tüm bu soruların telaşıyla önce dilini suyun içinde uzatıp değdirdi,
sonra burnunu sokup burnuyla dokundu,
sonra da tüm suyu içip bir ne var ne yok anlamaya çalıştı :)

pes etmeden o koca kaptaki tüm suyu içebilir,
önceden yapmışlığı var bilgisi ile kaptaki suyu boşalttım tabi :)

rahat rahat koklayıp yalayabildi..

ama o anki heycanı,
herşeyle oynama potansiyelinin komikliğini keşke videoya çekebilseydim,
ben kendi kendime çok güldüm :)

su kabının içindeki tüm suyu bitirebilir deimşken;
yanılmıyorsam 3,5aylıkken su kabının içine küçük bir parça yoğurt düşürmüştüm,
minik diliyle bir türlü tamamen yoğurdu alamadığı için önce tüm suyu içip sonra yoğurdu almaya karar verdi tabi.

hedefine ulaştığında içi su dolu kocaman göbeğiyle olduğu yerde yere yığılıp, göbeğini açıp sırt üstü yatmıştı öylece bir 5dk. :))


1 yorum:

  1. Mathilda dedi ki...:

    :))) onun içtiği suyu düşününce medim midem ağrıdı yaw:)
    yeni mama kabı da pek güzelmiş:) güle oynaya yesin:)

    Ya bu arada pazar günü 9da uyanıksın, takdir ettim ve kıskandım. ben yedim yine günü, şimdi uyandım.