Aferin Bana

kına ve duck

kına bizim komşu kızımız. :))
sahibinin yanından ayrılmaz, köpeklerden korkar ama ducktan korkmaz, her akşam sahibiyle yürüyüş parkurunda koşarken duckı camdan delirtir ve sonunda bizi de dışarı çıkartır.

bugün duck yine benim peşimde dolaşıp gidicek miyim, gittim mi diye kontrollerini yaparken benim duyamadığım sesleri duyup anında balkona koştu. kına dışardaymış, apar topar attık kendimizi dışarı.

o anki heyecanını görmeniz gerek duckın,
50yıldır hiç dışarıya çıkmamış hatta bir odaya kapatılıp tek başına bırakılmış da ancak şimdi izin verilmiş gibi..

neyse apar topar, hatta merdivenin son iki basamağından yuvarlanarak çıktık dışarı.

belki fotoğraf çekerim diye makinayı da yanıma aldım ama öyle hareketli ki ikisi de, bu makinayla pek yakalanmadı güzel pozlar.




0 yorum: