Aferin Bana

duck

köpekler sahiplerine çekermiş derler,
tip olarak bilmiyorum ama huy olarak çocuğumuz olsa bu kadar benzeyemezdi heralde bize :)

bertuğ (veterinerimiz) mühendis zekası almış sizden diyor yamana,
kurnaz, herşeyi kafasında hesaplayıp oturup (işi gücü olmadığından) neyi nasıl yaparsam ne olur diye düşünüyor sanırsam.
babası gibi iş yaptırmaya da bayılır :)

kemiği tutularak yedirilecek,
yere düşen kemiği yerden alınıp ona verilecek (yoksa mm hmm şeklinde ağlama numaraları),
gece ev soğuduysa ısıtıcısı açılacak,
salatalığı bir bütün halinde olacak ama başka tür gıdalar parçalanıp verilecek, bütün verilip de oğlum uğraştırılmayacak! :))

eski evde eve dönmemek için yolların hepsini birleştirip uzun yürüyüş güzergahları oluşturması,
yazın sıcak olunca buzdolabını açıp önüne yatması,
buzdolabını yasaklayınca benim t-shirtlerimi alıp suyuna batırıp, ıslanmış t-shirtü yere serip üstüne yatması,
yuvarlak tokmaklı dönerek açılan kapıyı kapının yanına sıçrayıp diğer patisiyle de tokmağı çevirerek açmasını akıl etmesi vb.

zeki ve tembel olduğunun göstergeleri bana göre :)

ve bu bitmek tükenmek bilmeyen dışarı çıkma hevesi,
tek başına hiçbir oyun oynayamama vakit geçirememe halleri,
sürekli sevilmek istemesi de benim kopyam olan kısmından :)

öyle ki, eskiden evde hiç oturamazdım annem bir tam gün evde oturursan kurban kesicem derdi :))
duck'ın günde üç defa yürüyüş yapması kimin icadı tabi şimdi öğrenmiş oldunuz :)
ben bile öğlen olunca bir çıkıp hava alsak diye düşünürken onun böyle ben pek dışarıya çıkmayayım ev güzel böyle demesi doğal olmazdı tabi :))

yerde yanımızda bile yatsa illa ona dokunup sevmemiz için hııımm mıııım şeklinde sevin beni söylenmeleri,
içerdeki odada tek kaldıysa ve uykusu olduğu için kalkamadıysa gelin beni sevin mırıldanmaları,
iki kişi sarılırken beni de sevin halleri (gerçi eminim çoğu köpekte vardır ama duckı görseniz onun halinin ayrı bir komedi olduğunu görürsünüz)
ve herkes gezerken evde oturmayı kabullenemeyişleri... :)

bakalım bu değişim dönemini nasıl atlatacağız.
uslu çocuk mu olacak yoksa bütün gün evde oturup neler yapsam da annem evde otursa diye kurnazlıklar yapıp beni canımdan mı bezdirecek göreceğiz :)

ilk alışma dönemindeki topukları giden ayakkabılarım,kemerlerim, hatırlayamadığım bir çok şey ve koltuğumuz adına söyleyebilirim ki ilk hafta tüm tepkisini sergileyecektir :))

0 yorum: